ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چهار جوان دوستشان را کشتند، جسدش را سوزاندند و فیلم گرفتند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌ غربی درباره این حادثه گفته است در این زمینه چهار نفر دستگیر شده‌اند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر دیگر هم به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار وثیقه به زندان معرفی شده‌اند.

چهار پسر جوان در مهاباد دوست صمیمی‌شان را با ضربه‌های ساطور و چاقو کشتند، جسد او را به آتش کشیدند و از تمام لحظات قتل او فیلم گرفتند. متهمان در حال حاضر بازداشت شده‌اند و پلیس بازجویی‌ را آغاز کرده است.

عکس تزیینی است

توکل حیدری، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌ غربی درباره این حادثه به خبرگزاری میزان گفته است در این زمینه چهار نفر دستگیر شده‌اند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر دیگر هم به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار وثیقه به زندان معرفی شده‌اند.

به گزارش جام جم آنلاین، سوم مهر، چوپانی در مهاباد با جسدی سوخته در کنار جاده روبه‌رو شده، به پلیس خبر داده و پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، شناسایی هویت او آغاز شده است.

همزمان خانواده‌ای هم به کلانتری مراجعه کرده اند و از مفقود شدن پسر ۲۱ ساله‌شان به نام «صادق» خبر داده اند. آنها گفته اند: «صادق دیشب همراه چهار نفر از دوستانش سوار ماشین پرایدی شد و از خانه بیرون رفت. آنها هم دانشگاهی و از دوستان چندین ساله هم هستند.»

پس از تشخیص هویت مشخص شد که جسد سوخته متعلق به صادق است. با کشف این سرنخ، متهمان در عرض یک روز توسط پلیس دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به قتل صادق به ‌دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند.

همزمان با دستگیری متهمان، فیلمی از صحنه قتل پسر جوان به ‌دست آمد که در آن متهمان از قتل و آتش زدن دوستشان فیلمبرداری کرده اند.

صادق دانشجوی حسابداری بوده که یک خواهر کوچک‌تر از خود دارد.

تصویر صادق، ۲۱ ساله

یکی از بستگان صادق که فیلم لحظه قتل و آتش زدن او را دیده، درباره جزییات این حادثه گفته است: «هر چهار پسری که دستگیر شده‌اند بین ۱۸ تا ۲۰ سال دارند و همیشه در دانشگاه و بیرون با صادق بودند. آنها شب حادثه، صادق را به بهانه تفریح سوار پراید کردند و با هم به چند کیلومتری مهاباد رفتند اما در یک لحظه با ساطور و چاقو او را مجروح کردند و صبح روز بعد نیز در حالی‌که هنوز نفس می‌کشید، با بنزین آتشش زدند.»

به گفته این فرد، فیلم حدود ۱۵ دقیقه است و چند بار قطع و وصل می‌شود. در ثانیه‌های اول فیلم، صادق در حالی‌که سرش زخمی است، به حالت تقریبا بیهوش دیده می‌شود و در صندلی عقب ماشین، سرش روی بالشتک خودرو افتاده است.

این فرد مطلع گفته است: «متهمان خیلی خونسرد و آرام هستند. صدای ضبط خودرو را بلند کرده‌اند و ماشین هم در حال حرکت است. آنها دستکش سفید دارند و به صورتشان نیز ماسک زده‌اند.»

به گفته او فیلم لحظه‌ای قطع می‌شود اما در شروع دوباره می‌بینیم متهمان ماشین را به بیرون از شهر برده‌اند و در حال پیاده شدن از آن هستند. سپس با ساطور و چاقو ضرباتی به صادق می‌زنند. در این لحظه، صدای یکی از متهمان می‌آید که به دیگری می‌گوید: «برو تو هم بزن!... داره بلند می‌شه.»

او درباره لحظه آتش زدن مقتول هم گفته است: «فیلم خیلی فجیع است و نمی‌توان به‌ راحتی به آن نگاه کرد. ثانیه‌های آخرش، صادق در حالی‌ که در آتش است دیده می‌شود. آنها بنزین ریختند و او را آتش زدند. در بخشی از فیلم دو نفر از متهمان را دیدم که دوربین را بالا می‌آورند و ـ به حالت سلفی ـ ژست می‌گیرند.»

به گفته او، مراسم تشییع جنازه صادق در مهاباد برگزار شده و پدر و مادر این جوان نیز با حضور در دادسرا، درخواست قصاص متهمان را ارائه کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بی کس

    ثف به ین رژیم جنایعکا ر که وحشیری رو تقدیس میکنه