ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بدون زاینده‌رود، اصفهان زنده نمی‌ماند»

یک نماینده مجلس آنچه را تکرار کرده که همگان می‌دانند: زاینده‌رود به دلیل بی‌درایتی مدیران خشک شد نه کاهش برف و بارندگی.

ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشستی که پنجشنبه ۱۳ مهر برای بررسی عوامل خشکی زاینده‌رود، برگزار شد گفت بدون زاینده‌رود، اصفهان زنده نمی‌ماند. او بی‌تدبیری و سوءمدیریت مدیران ایران را مهم‌ترین عامل خشکی زاینده‌رود دانست. لارگانی این ادعا را که زاینده‌‌رود در اثر کاهش برف و باران خشک شده رد کرد و گفت تنها ۲۰ درصد علت خشکسالی به کاهش نزولات آسمانی ربط دارد. در این ویدیو یکی از شهروندان گزارشی از سد بالادست زاینده‌رود تهیه کرده است:

موسوی لارگانی این پیشنهادها را برای بازگردان آب به زاینده‌رود مطرح کرد: جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه آب، حمایت مالی و فکری از کشاورزان اصفهان، مدیریت مصرف آب. نماینده مردم فلاورجان در مجلس در نشست زاینده‌رود گفت: لازم است اهمیت خشکی تالاب گاوخونی و اثرات مخرب آن برای اصفهان و استان‌های دیگر آشکار گردد.  در این ویدیو تالاب گاوخونی را می‌توان دید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ‌‌سد میزنم قربت الی الله

    ملایان که به زور میخواهند مسیر مردم را عوض کنند و آنها را به بهشت بفرستند به زور هم میخواهند مسیر رود را عوض کنند.