ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه پورشیرازی: کاش در کشورم آزادی داشتم

زمانه پورشیرازی، نقاش، به خاطر عقایدش ناچار شد ایران را ترک کند و اکنون ساکن هلند است. تم کارهای او آزادی، حقوق بشر و پناهندگان است. زمانه پورشیرازی تاکنون دوبار در هلند با عنوان آزادی زنان نمایشگاه برگزار کرده‌ است. زمانه پورشیرازی، نقاش ۳۳ ساله درباره خود می‌گوید: «در خانواده ای معمولی به دنیا آمدم. پدرم کارمند شرکت برق خراسان بود و مادرم خانه‌دار. با سختی‌های زیادی درس خوانم و خوشحالم که اکنون احساس رضایت دارم.» او نقاشی را از نوجوانی در هنرستانی در مشهد آغاز کرد. پس از اتمام دوره کاردانی در دانشگاه سوره مشهد در سال ۱۳۸۳ وارد آموزش پرورش مشهد شد. سپس در حین کار ادامه تحصیل داد و دوره کارشناسی را در مشهد گذراند. زمانه پورشیرازی در ایران نمایشگاه‌های مختلفی برگزار کرد. او می‌گوید:« ۷ سال پیش موضوعی در ارتباط با آزادی زنان در ایران داشتم که متعصفانه اجازه آن را به من ندادند. درنهایت، بعد از ۹ سال کار و تحصیل در ایران مجبور به مهاجرت شدم.» چند روزنامه هلندی تاکنون با او مصاحبه داشته‌اند. زمانه پورشیرازی از این خوشحال است که درهلند می‌تواند آزادانه کاری را انجام دهد که آرزویش را داشته است. با وجود این، ازین ناراحت است که چرا در کشور خودش اجازه این کار را به او ندادند. زمانه پورشیرازی، در حال حاضر نمایشگاهی در «Blauwe Zaal» در شهر ساسِنهَیم برگزار کرده است. تصاویر زیر کارهای او در این نمایشگاه است.

زمانه پورشیرازی، نقاش، به خاطر عقایدش ناچار شد ایران را ترک کند و اکنون ساکن هلند است.  تم کارهای او آزادی، حقوق بشر و پناهندگان است. زمانه پورشیرازی تاکنون دوبار در هلند با عنوان "آزادی زنان" نمایشگاه برگزار کرده‌ است.

زمانه پورشیرازی

زمانه پورشیرازی، نقاش ۳۳ ساله درباره خود می‌گوید: «در خانواده ای معمولی به دنیا آمدم. پدرم کارمند شرکت برق خراسان بود و مادرم خانه‌دار. با سختی‌های زیادی درس خواندم و خوشحالم که اکنون احساس رضایت دارم.»

او نقاشی را از نوجوانی در هنرستانی در مشهد آغاز کرد. پس از اتمام دوره کاردانی در دانشگاه سوره مشهد در سال ۱۳۸۳ وارد آموزش پرورش مشهد شد. سپس در حین کار ادامه تحصیل داد و دوره کارشناسی را در مشهد گذراند.

زمانه پورشیرازی در ایران نمایشگاه‌های مختلفی برگزار کرد. او می‌گوید: «۷ سال پیش موضوعی در ارتباط با آزادی زنان در ایران داشتم که متاسفانه اجازه آن را به من ندادند. درنهایت، بعد از ۹ سال کار و تحصیل در ایران مجبور به مهاجرت شدم.»

چند روزنامه هلندی تاکنون با او مصاحبه داشته‌اند. زمانه پورشیرازی از این خوشحال است که درهلند می‌تواند آزادانه کاری را انجام دهد که آرزویش را داشته است. با وجود این، از این ناراحت است که چرا در کشور خودش اجازه این کار را به او ندادند.

زمانه پورشیرازی، در حال حاضر نمایشگاهی در «Blauwe Zaal» در شهر ساسِنهَیم برگزار کرده است. تصاویر زیر کارهای او در این نمایشگاه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.