ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر دفاع ایران: تعرض به سپاه، تعرض به نظام است

امیر حاتمی هشدار داده که اگر سپاه تحریم شود و در فهرست گروه‌های تروریستی قرار بگیرد، ناامنی در خاورمیانه و جهان گسترش پیدا می‌کند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی در واکنش به احتمال اینکه ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد گفته است، تعرض به سپاه به معنای تعرض به کلیت «نظام» است. امیر حاتمی هشدار داده که اگر سپاه تحریم شود، ناامنی در خاورمیانه و جهان گسترش پیدا می‌کند.

سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در دیدار و گفت‌وگو با سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده سپاه

سرتیپ امیر حانمی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی پنجشنبه ۲۰ مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا درباره احتمال قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفته است:

«هرگونه تعرض به ارکان نظام نظیر سپاه پاسداران تعرض به کلیت نظام است. مجموعه کشور اعم از ملت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با قاطعیت آن را خنثی و سرکوب خواهند کرد.»

وزیر دفاع هشدار داده که تروریست خواندن و تحریم سپاه پاسداران «ناامنی در منطقه و جهان» را گسترش می‌دهد.

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهوری اسلامی نیز که برای دیدار و گفت‌وگو با بوریس جانسون، وزیر خارجه بریتانیا به لندن سفر کرده بود، در نشستی با رسانه‌های بریتانیایی و اندیشکده‌های این کشور گفته است که اگر آمریکا، سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد، به ایران اعلام جنگ کرده است.

روز گذشته هم حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی که پیش از این از سپاه پاسداران به عنوان «دولت تفنگ به دست» انتقاد کرده بود، در سخنانی که در هیأت دولت ایراد کرد و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم پخش شد،با حمایت از سپاه پاسداران گفته بود اقدام آمریکا علیه سپاه «خطا اندر خطا»ست.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رضا بسطامی

    سپاه بنیان گزار اصلیش نواب صفویی بود که قبل از انقلاب جنبش فداییان اسلام نام داشت و فعالیت های تروریستی که در جهان ان زمان تازگی داشت انجام می دادن که از مهمترین اعضای این فرقه می شود به محسن رضایی و خامنه ای و رفسنجانی اشاره کرد سپاه گروهی هست که با حمله نظامی و اقتصادی نابود نمی شود چون اصل این سازمان بسیار پیشرفته بر جنگ های چریکی و فعالیت های خرابکاری و تروریستی در جهان بنا گذاشته شده است و حتی در سراسر جهان اعضای تروریستی مخفی دارن که در صورت لزوم باعث ایجاد وحشت و هرج و مرج در تمام کشورها می شوند بخشی از داعش به شکل غیر مستقیم و هدایت شده تحت رهبری سپاه هستند و خود سپاه با یگان های اطلاعات ی روسیه روابط پنهانی دارند ودر به رهبری رساندن اشخاصی در اروپا نقش دارند مانند امانوعل مکرون

  • سپاه افیون اقتصاد ایران و خاورمیانه‌سوز است