ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حضور دوباره قاسم سلیمانی در کردستان عراق

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران برای حضور بر سر مزار جلال طالبانی، دبیر کل حزب اتحادیه میهنی به سلیمانیه کردستان عراق سفر کرد.

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران شنبه ۲۲ مهرماه برای حضور بر سر مزار جلال طالبانی به سلیمانیه کردستان عراق سفر کرد.

جلال طالبانی، رئیس جمهوری پیشین عراق و دبیر کل حزب اتحادیه میهنی بود.

سلیمانی در پیام تسلیت خود طالبانی را «مجاهدی خستگی‌ناپذیر» خواند. سفر او به کردستان در شرایطی صورت می‌گیرد که درگیری میان شبه‌نظامیان شیعه و سنی در شهر چندقومیتی «طوز خورماتو» بالا گرفته است.

قاسم سلیمانی ماه گذشته نیز پیش از برگزاری رفراندوم کردستان برای دیدار با مسعود بارزانی به این منطقه سفر کرده بود.

قاسم سلیمانی در سلیمانیه

در همین زمینه

.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Nader

    فردی چون قاسم سلیمانی که حتی کودکان سیزده چهارده ساله مهاجر افغانی را که از بی پناه ترین انسانها هستند برای دفاع از فرد کثیفی چون بشار شیمیایی در سوریه به کشتن می دهد٫ حالا در فکر راه انداختن جنگ داخلی در عراق است تا کردستان عراق را هم مثل سوریه و یمن و افغانستان نابود کنند.....

  • ebrahim

    سلیمانی داعش رو نابود کرد وگرنه کردستانی وجودنداشت شما اسلام رو قبول ندارین

  • Nader

    دو سال بعد از سفر ژیسکاردستن به ایران اوایل دی ماه ۱۳۵۷ در حالی که روح‌الله خمینی در نوفل‎لوشاتو مستقر شده بود، او از رهبران آمریکا، بریتانیا و آلمان درخواست کرد به گوادلوپ سفر کنند. ۱۰ روز بعد از گوادلوپ محمدرضا شاه پهلوی از ایران خارج شد.!! کشورهای حامی برجام و تعدادی دموکرات های آمریکا همان عاملین انقلاب 57 هستندکه درگوادلوپ خمینی را برگزیدند ، ضمنا جیمی کارتر خوب سر در لاک خود فرو برده است و به ریش ملت ایران میخندد!

  • آراس

    از یک طرف حشد شعبی را بر علیە کردها تجهیز می کند و از طرف دیگر بر مزار طالبانی رجز خوانی میکند. باید منتظر حملە حشد شعبی بر کردستان باشیم. با رفتنش بە مزار جلال طالبنانی در سلیمانیە ،می خواهد بگوید کە مسول حملە حشد شعبی بە کردستان نیست.

  • خسرو

    جلال طالبانی حتی حکم اعدام صدام رو در مخالفت با این احکام قرون وسطایی امضا نکرد. او به معنای واقعی کلمه یک انسان آزادیخواه و شرافتمند بود.من مانده ام چطور به فردی چون قاسم سلیمانی که حتی کودکان سیزده چهارده ساله مهاجر افغانی را که از بی پناه ترین انسانها هستند برای دفاع از فرد کثیفی چون بشار شیمیایی در سوریه به کشتن می دهد اجازه داده اند بر سر مزار این انسان بزرگ حاضر شود.قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک جنایتکار جنگی است .