ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت یک دختر ۱۵ ساله در آبادان از سوی وزارت اطلاعات

یک دختر ۱۵ ساله ساکن آبادان از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در دبیرستان محل تحصیل خود بازداشت شده و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز منتقل شده است.

یک دختر ۱۵ ساله ساکن آبادان از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در دبیرستان محل تحصیل خود بازداشت شده و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز منتقل شده است.

به گزارش سایت هرانا، روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه، اداره اطلاعات شهر آبادان یک دانش آموز دختر به نام مائده شعبانى نژاد (عمورى)، متولد ۱۳۸۱ را بازداشت کرد.

ماموران اداره اطلاعات با محاصره منزل شعبانى نژاد و بعد از بازرسى منزل واقع در ایستگاه ۷ (سلیچ) شهر آبادان، این دانش آموز دختر را در دبیرستان دخترانه ایستگاه ۷ بازداشت کردند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. مائده شعبانى نژاد در کلاس اول دبیرستان مشغول به تحصیل است.

اداره اطلاعات شهر آبادان به خانواده عمورى گفته‌اند که از اهواز به آنها دستور داده شده که این دختر بازداشت و به ستاد خبرى اهواز معرفى شود، این دختر ۱۵ سال هم اکنون در اختیار وزارت اطلاعات است.

پدر مائده شعبانی نژاد فعال سیاسی است اما دلیل بازداشت این دختر نوجوان روشن نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.