ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیش‌روی نیروهای مخالف قذافی به سرت

<p>نیروهای دولت انتقالی روز گذشته، شنبه ۲۴ سپتامبر به سوی مرکز شهر سرت، یکی از آخرین پایگاه&zwnj;های نیروهای هوادار قذافی پیش&zwnj;روی کردند.</p> <!--break--> <p><br /> بر اساس گزارش&zwnj;های رسیده از لیبی، نیرهای دولت انتفالی در داخل شهر سرت هستند و به یک کیلومتری مرکز شهر رسیده&zwnj;اند. <br /> &nbsp;</p> <p>سرت، زادگاه معمر قذافی رهبر سابق لیبی، در ۴۵۰ کیلومتری شرق طرابلس واقع شده است. هم اکنون طرفداران قذافی با تجمع در دو شهر بنی&zwnj;ولید و سرت به مقاومت در برابر نیروهای دولت انتفالی ادامه می&zwnj;دهند. <br /> <br /> خبرگزاری فرانسه به نقل از عبدل ابراهیم، سخنگوی شورای نظامی مصراته، از کشته شدن هفت نفر از نیروهای دولت انتقالی و زخمی شدن ۱۴۵ نفر خبر داد.</p> <p><br /> گفته می&zwnj;شود که طرفداران قذافی با استفرار در مساجد، ساختمان&zwnj;های عمومی و منازل مردم، به نیروهای دولت انتقالی تیراندازی می&zwnj;کنند.</p> <br /> <blockquote> <div dir="RTL"><span>خبرگزاری فرانسه به نقل از عبدل ابراهیم، سخنگوی شورای نظامی مصراته، از کشته شدن هفت نفر از نیروهای دولت انتقالی و زخمی شدن </span><span>۱۴۵ نفر خبر داد</span></div> </blockquote> <p>حمله هفته گذشته نیروهای دولت انتقالی لیبی به سرت در پی مقاومت حامیان قذافی شکست خورد. در حمله صبح شنبه به شهر سرت، هواپیماهای جنگی ناتو از مخالفان قذافی حمایت کردند. <br /> &nbsp;<br /> درگیرهای اخیر در لیبی در حالی است که محمود جبریل، نخست&zwnj;وزیر شورای انتقالی لیبی روز شنبه، ۲۴ سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که یک &laquo;لیبی جدید&raquo; در حال شکل&zwnj;گیری است و مردم لیبی برای رسیدن به دموکراسی، برابری و همبستگی دوباره با جامعه جهانی متعهد شده است. <br /> <br /> وی همچنین خواستار رفع توقیف دارایی&zwnj;های معمر قدافی از سوی جامعه جهانی شد تا این منابع مالی صرف بازسازی لیبی شود.</p>

نیروهای دولت انتقالی روز گذشته، شنبه ۲۴ سپتامبر به سوی مرکز شهر سرت، یکی از آخرین پایگاه‌های نیروهای هوادار قذافی پیش‌روی کردند.

بر اساس گزارش‌های رسیده از لیبی، نیرهای دولت انتفالی در داخل شهر سرت هستند و به یک کیلومتری مرکز شهر رسیده‌اند.
 

سرت، زادگاه معمر قذافی رهبر سابق لیبی، در ۴۵۰ کیلومتری شرق طرابلس واقع شده است. هم اکنون طرفداران قذافی با تجمع در دو شهر بنی‌ولید و سرت به مقاومت در برابر نیروهای دولت انتفالی ادامه می‌دهند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از عبدل ابراهیم، سخنگوی شورای نظامی مصراته، از کشته شدن هفت نفر از نیروهای دولت انتقالی و زخمی شدن ۱۴۵ نفر خبر داد.

گفته می‌شود که طرفداران قذافی با استفرار در مساجد، ساختمان‌های عمومی و منازل مردم، به نیروهای دولت انتقالی تیراندازی می‌کنند.

حمله هفته گذشته نیروهای دولت انتقالی لیبی به سرت در پی مقاومت حامیان قذافی شکست خورد. در حمله صبح شنبه به شهر سرت، هواپیماهای جنگی ناتو از مخالفان قذافی حمایت کردند.
 
درگیرهای اخیر در لیبی در حالی است که محمود جبریل، نخست‌وزیر شورای انتقالی لیبی روز شنبه، ۲۴ سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که یک «لیبی جدید» در حال شکل‌گیری است و مردم لیبی برای رسیدن به دموکراسی، برابری و همبستگی دوباره با جامعه جهانی متعهد شده است.

وی همچنین خواستار رفع توقیف دارایی‌های معمر قدافی از سوی جامعه جهانی شد تا این منابع مالی صرف بازسازی لیبی شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.