ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس‌جمهور لبنان: ریاض دلیل بازنگشتن حریری را مشخص کند

میشل عون می‌گوید که «لبنان قرارداشتن نخست‌وزیرش در وضعیتی بر خلاف معاهدات بین‌المللی و استانداردهای حاکم بر مناسبات بین دولت‌ها را نمی‌پذیرد.»

میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان از عربستان سعودی خواست تا دلیل ممعانت از بازگشت سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان را مشخص کند.

رئیس‌جمهوری لبنان

دفتر رئیس‌جمهوری لبنان شنبه ۱۱ نوامبر / ۲۰ آبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که به گفته عون، «لبنان قرارداشتن نخست‌وزیرش در وضعیتی بر خلاف معاهدات بین‌المللی و استانداردهای حاکم بر مناسبات بین دولت‌ها را نمی‌پذیرد.»

چهار منبع آگاه بدون ذکر نام به «رویترز» گفته‌اند که به باور مقام‌های لبنانی، حریری بر خلاف میل خود در عربستان باقی مانده است. برخی پیشتر از «گروگان‌بودن» او سخن گفته بودند.

ریاض این اتهام را تکذیب کرده و گفته که حریری آزاد است.

سعد حریری شنبه ۴ نوامبر/ ۱۳ آبان در سفرش به ریاض به طور غیرمنتظره از تلویزیون عربستان سعودی استعفای خود را از سمت نخست‌وزیری لبنان اعلام کرد. او گفته بود به دلیل دخالت حزب‌الله لبنان و ایران در کار دولت استعفا می‌دهد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    برگردد تا مثل پدرش ترور کنند.... مثل بوتو و دخترش ؟

  • علی

    دلیل: رفته گل بچنه ...