ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تخریب ۹۰ درصدی مسکن مهر در زلزله سرپل ذهاب

چندین زمین‌لرزه پیاپی بسیاری از

چندین زمین‌لرزه پیاپی بسیاری از مناطق ایران و اقلیم کردستان عراق را به لرزش درآورد. مرکز اورژانس کشوری ایران اعلام کرد این زلزله تا کنون ۴۴۵ کشته و بیش از ۲۰۰۰ مصدوم در مناطق مرزی کرمانشاه با کردستان عراق برجا گذاشته است.

بیشترین کشته‌ها و زخمی‌ها از سه شهر قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، اسلام آباد غرب و ثلاث باباجانی گزارش شده‌اند. بیشتر شهروندانی که جان خود را از دست داده‌اند، ساکن سرپل ذهاب بودند. مرکز درمانی سرپل ذهاب نیز در پی زمین‌لرزه تخریب شده‌است و آسیب‌دیدگان عمدتا به قصرشیرین اعزام شده‌اند.

در فیلمی که می‌بینید یکی از شهروندان زلزله‌زده گزارش می‌دهد که ۹۰ درصد مسکن مهر سرپل ذهاب تخریب شده. عده زیادی زیر آوار مانده‌اند و سربازانی که به محل اعزام شده‌اند از امکانات لازم برخوردار نیستند و با دست خالی کار چندانی از آن‌ها برنمی‌آید. عده‌ای در پی غارت زندگی مردم زلزله‌زده‌اند. شهروندان همت کرده‌اند و تلاش می‌کنند تاآنجا که ممکن است به یاری زلزله‌زدگان بشتابند و آن‌هایی را که زیر آوار مانده‌اند نجات دهند.

تصاویر تخریب مسکن مهر در قصر شیرین و سرپل ذهاب را ببینید:

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.