ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری در حرم عبدالعظیم پس از حضور مجدد احمدی‌نژاد در میان بست‌نشینان

منابع نزدیک به هواداران محمود احمدی‌نژاد مدعی شده‌اند که «لباس‌شخصی‌ها» در حرم عبدالعظیم به بست‌نشینان حمله کرده اند.

منابع نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران از درگیری در حرم عبدالعظیم، محل بست‌نشینی عده‌ای از چهره‌های نزدیک به او خبر داده اند.

از تصاویر منتشرشده از «لباس‌شخصی‌ها» در کانال تلگرامی دولت بهار

کانال تلگرامی وب‌سایت خبری «دولت بهار» شنبه ۲۷ آبان با انتشار تصاویر و ویدئوهایی ادعا کرده است که «لباس‌شخصی‌ها» در حرم عبدالعظیم به بست‌نشینان حمله کرده اند و تلاش کرده‌اند آنها را از این حرم بیرون برانند.

شنبه چهارمین روز بست‌نشینی حمید بقایی، معاون اجرایی رئیس جمهوری پیشین ایران، علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای احمدی‌نژاد و حبیب الله جزء خراسانی، ذیحساب نهاد ریاست جمهوری دولت او در اعتراض به اتهام‌های قضائی علیه آنها است.

به ادعای این کانال تلگرامی، حمله «سازماندهی‌شده» بوده است.

پیش از این حمله محمود احمدی‌نژاد در جمع بست‌نشینان دوباره حاضر شد تا بر حمایت خود از آنان تأکید کند. او چهارشنبه نیز همراه با اسفندیار رحیم مشایی، مشاور پیشین خود به جمع بست‌نشینان رفته بود.

حضور دوباره احمدی‌نژاد در میان بست‌نشینان

بست‌نشینی چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد از صبح چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه آغاز شده است. در این روز قرار بود حمید بقایی در سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش شرکت کند اما او در دادگاه حاضر نشد. دادگاه با حضور عادل حیدری، وکیل‌مدافع بقایی در دادگاه کارکنان دولت برگزار شد.

خبرگزاری «میزان»، وابسته به قوه قضائیه شنبه در گزارشی بست‌نشینی در حرم عبدالعظیم و انتقادهای احمدی‌نژاد در جریان حضورش در آنجا را «معرکه‌گیری با ژست خودمردم‌انگاری برای فرار از محکمه» خواند و این کار را «خلاف شرع، قانون و اخلاق» توصیف کرد. بنابر این گزارش، حمید بقایی به دلیل «اتهام‌های عدیده مالی» به دادگاه احضار شده است.

بقایی در واکنش به این مطلب در کانال تلگرامی خود اتهام‌های مالی علیه خود را بار دیگر تکذیب کرد و نوشت: «فرزند خلف پدرشان نیستند اگر ظرف ۲۴ ساعت مستندات متقن ادعاهایشان را منتشر نکنند.»

بست‌نشینان مدعی اند که اتهام‌ها علیه آنها «توطئه‌ای» برای بدنام‌کردن دولت احمدی‌نژاد است.

پیش‌تر گفته شده بود که برای خود رئیس‌جمهوری پیشین ایران به اتهام فساد مالی گسترده کیفرخواست صادر شده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سورنا

    این ها چه سودی بحال ما مردم متوسط داره ،،،کشور ایران با همه ثروتش این بیت المالی که حضرت علی سکه گداخاه کف دست برادرش عقیل گذاشت پس شعار بود ،،،منکه راضی نیستم از حق من و خانوادم که سهم بیت المال هست دست دولتمردها امانت خورده بشه ،،،