ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدور قرار وثیقه یک میلیاردتومانی برای پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب

محمدصالح نیکبخت به نقل از کانون وکلای کرمانشاه از صدور قرار یک‌میلیاردی برای پیمانکار بیمارستان تخریب‌شده سرپل ذهاب خبر داد اما مبلغ آن را نسبت به واقعه رخ‌داده ناچیز دانست.

محمد صالح نیک‌بخت، وکیل دادگستری از صدور قرار وثیقه یک‌میلیارد تومانی برای پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب خبر داد.

بیمارستان سرپل ذهاب پس از زلزله

نیکبخت این موضوع را یکشنبه ۲۸ آبان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولتی کار ایران (ایلنا) و به نقل از کانون وکلای کرمانشاه اعلام کرد و با انتقاد از قرار صادره گفت: «وقتی برای یک خبرنگار به خاطر نوشتن یک گزارش یا یک جمله قرار ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیونی صادر می‌شود چگونه برای این فرد که در بیمارستانش حداقل پنج نفر کشته شده‌اند چنین قراری صادر می‌شود؟»

بیمارستان سرپل ذهاب بر اثر زلزله ۷.۳ ریشتری یکشنبه گذشته در غرب ایران فروریخت. بر اثر تخریب این بیمارستان، چندین تن کشته شدند.

فرهاد تجری، نماینده سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی ایران پیش‌تر گفته بود که «سرپل ذهاب تنها یک بیمارستان دارد که آن هم در این حادثه تخریب شده است. بیماران و پرسنل این بیمارستان  در زیر آوار ساختمان مدفون شده و امکان ارائه خدمات از جانب این مرکز وجود ندارد.»

محمد صالح نیکبخت مدعی شد که بیمارستان سرپل ذهاب با هزینه ۵۰ میلیارد تومانی (معادل ۵۰ میلیون دلار در زمان ساخت) تأسیس شده است. او مبلغ اندک قرار صادرشده را علی‌رغم از کار افتادن بیمارستان در شرایط بحرانی پس از زلزله، نشانه «بی‌ارزشی جان مردم» در ایران دانست.

بر اساس آخرین آمار رسمی، زمین‌لرزه کرمانشاه با بزرگی ۷,۳ ریشتر، مجموعاً ۴۷۴ کشته و ۱۰ هزار و ۱۷۹ مجروح بر جای گذاشته است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    یه مشت دزد و جانی و بیسوا د ایران را ویران و مردم را به روز سیاه نشانده اند