ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به روسیه

در آستانه نشست سران روسیه، ایران و ترکیه در شهر سوچی روسیه، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به سوچی روسیه سفر می‌کند تا با رؤسای ستاد ارتش ترکیه و روسیه دیدار کند.

در آستانه نشست سران روسیه، ایران و ترکیه در شهر سوچی روسیه، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به سوچی روسیه سفر می‌کند تا با رؤسای ستاد ارتش ترکیه و روسیه دیدار کند.

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران

سفر محمد باقری به سوچی، امروز دوشنبه ۲۰ نوامبر / ۲۹ آبان انجام خواهد شد و در آن قرار است پیرامون همکاری‌های سه‌جانبه بحث و تبادل نظر کنند.

آینده تحولات سوریه و تداوم همکاری سه کشور در این زمینه، از مهم‌ترین محورهای این نشست عنوان شده است.

در روز ۱۰ آبان‌ماه جاری محمد باقری در تهران با ژنرال والری کراسیموف رئیس ستاد ارتش روسیه دیدار کرده بود که در آن برنامه ایران و روسیه در سوریه مهمترین محور مذاکرات بود.

روز چهارشنبه ۲۲ نوامبر / یکم آذرماه نیز قرار است ولادیمیر پوتین، رجب طیب اردوغان و حسن روحانی، رؤسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران، و ۲۲ نفر از مقام‌های ایرانی و ترکیه‌ای در سوچی دیدار و گفت‌وگو کنند.

محور اصلی مذاکرات سران سه کشور نیز وضعیت سوریه عنوان شده است.

در همین حال روز گذشته، یکشنبه ۱۹ نوامبر / ۲۸ آبان، نشست کشورهای ضامن آتش‌بس سوریه با حضور محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، مولود چاوش‌اوغلو و سرگئی لاوروف، همتایان ترک و روس او در آنتالیای ترکیه برگزار شد.

هدف از این نشست بررسی تحولات سوریه و روند نشست‌های آستانه، و همچنین آماده‌سازی برای نشست سران سه کشور بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.