ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای در سرپل ذهاب: ارتش و سپاه در زلزله حضور مؤثر داشتند اما من قانع نیستم

با گذشت بیش از یک هفته از زلزله غرب ایران، رهبر جمهوری اسلامی به بازدید از مناطق زلزله‌زده رفت و در آن‌جا گفت: «مسئولان به‌ویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند.»

با گذشت بیش از یک هفته از زلزله غرب ایران، رهبر جمهوری اسلامی به بازدید از مناطق زلزله‌زده رفت و در آن‌جا گفت: «مسئولان به‌ویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در سرپل ذهاب

علی خامنه‌ای، دوشنبه ۲۹ آبان در هنگام بازدید از سرپل ذهاب در سخنانی زلزله را بلا و مصیبتی دانست که به‌گفته او می‌تواند با تلاش مردم برای تجدید حیات و آبادانی «به یک نعمت تبدیل شود».

رهبر جمهوری اسلامی خطاب به مردم گفت: «چشم امید را به نیرو، تلاش و قدرت خود معطوف کنید.»

در روزهای پس از زلزله در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها نسبت به عملکرد نیروهای حکومتی و مدیریت بحران انتقادهای بسیاری مطرح شده بود. در این‌باره خامنه‌ای از «حضور مؤثر» ارتش و سپاه پاسداران در زلزله اخیر حرف زد و با بیان اینکه «مسئولان به‌ویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند»، گفت: «اما من به این حد از تلاش‌ها قانع نیستم.»

بازدید رهبر جمهوری اسلامی از بخش‌های آسیب‌دیده‌ سرپل ذهاب ادامه دارد.

شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر در استان‌های غربی ایران رخ داد. در این زلزله ۴۷۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۹۳۸۸ نفر مجروح شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.