ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۲۰ نفر در تهران بازداشت شدند

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران از بازداشت ۳۲۰ نفر خبر داد. از میان بازداشت‌شدگان ۷۵ نفر زیر ۲۰ سال سن داشتند و به اتهام «مزاحمت برای نوامیس» دستگیر شدند که پس از دستگیری به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران از بازداشت ۳۲۰ نفر خبر داد.

پلیس ایران هر از گاهی با چنین حملاتی تلاش می‌کند تا بزهکاری در جامعه را کاهش دهد ـ عکس از آرشیو

رئیس پلیس تهران سه‌شنبه ۳۰ آبان گفت این افراد پس از دو هفته اقدام اطلاعاتی بازداشت شدند. او از بازداشت‌شدگان به‌عنوان «اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و برهم‌زنندگان نظم و امنیت» نام برد.

از میان بازداشت‌شدگان ۷۵ نفر زیر ۲۰ سال سن داشتند و به اتهام «مزاحمت برای نوامیس» دستگیر شدند که پس از دستگیری به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

به‌گفته حسین رحیمی، همچنین ۷۹ مخفیگاه مجرمان، ۱۴۲ قهوه‌خانه، ۴۸باشگاه بدن‌سازی و دو پاتوق مجرمان مورد شناسایی قرار گرفت و پنج قبضه «شبه‌سلاح»، دو قبضه سلاح جنگی و انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

او افزود چنین طرح‌های برای مقابله با بزهکاران ادامه خواهد داشت و قوه قضائیه نیز در این زمینه با پلیس همکاری می‌کند.

رئیس پلیس تهران گفته است که تمام حقوق شهروندی بازداشت‌شدگان در بازداشتگاه‌های پلیس رعایت می‌شود.

پلیس ایران هر از گاهی با چنین حملاتی تلاش می‌کند تا بزهکاری در جامعه را کاهش دهد اما دستگیری‌های فله‌ای بعدی همواره نشان داده‌اند که چنین اقداماتی بازده اجتماعی ندارند.

در سال‌های اخیر، برخوردهای خشن و تحقیرآمیز پلیس ایران با متهمانی که اصطلاحاً «اراذل و اوباش» نامیده می‌شوند، اعتراض‌های گسترده فعالان و سازمان‌های حقوق بشری ایرانی را در پی داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.