ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ یک معلم روستایی در اثر گازگرفتگی در کانکس مدرسه

مجید غلامی در اثر گازگرفتگی در کانکس مدرسه در روستایی از توابع سپیددشت در استان لرستان جان خود را از دست داده است.

یک معلم روستایی به نام مجید غلامی در اثر گازگرفتگی در کانکس مدرسه جان خود را از دست داده است. او در یکی از روستاهای سپیددشت لرستان دچار گازگرفتگی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

آگهی مراسم خاکسپاری مجید غلامی، معلم جان باخته در اثر گازگرفتگی

تاریخ درگذشت مجید غلامی و نام روستایی که او در آن دچار حادثه شده در خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) ذکر نشده است اما از آگهی مراسم خاکسپاری این معلم جوان چنین برمی‌آید که او از طایفه عبدالوند بوده و امروز پنجشنبه دوم آذر در شهر سپیددشت به خاک سپرده شده است.

ناایمن بودن مدارس روستایی خطرات جانی و حوادث زیادی را برای دانش‌آموزان و معلمان به وجود آورده است. یکی از خبرسازترین این حوادث آتش سوزی در مدرسه شین‌آباد بوده است.

حادثه مدرسه شین آباد از توابع پیرانشهر روز ۱۵ آذر سال ۹۱ در اثر آتش‌گرفتن بخاری مدرسه رخ داد و در آن ۲۹ دختر دانش‌آموز دچار سوختگی شدند. دو تن از دانش‌آموزان در اثر شدت سوختگی جان باختند، چند تن به نقص عضو دچار شدند و پروسه درمان چند تن از آنان هنوز  ادامه دارد.

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.