ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض رانندگان تاکسی آنلاین «اسنپ» به شرایط کاری

از دلایل اعتراض رانندگان اسنپ، دسترسی به اطلاعات گوشی مسافران و رانندگان، و نیز کاهش ۴۰ درصدی کرایه‌ها در حالی است که مقدار کمیسیون شرکت یکسان باقی مانده.

رانندگان تاکسی آنلاین اسنپ شنبه چهارم آذر در مقابل ساختمان مرکزی شرکت اسنپ در تهران تجمع کردند.

یکی از دلایل اعتراض این رانندگان، کاهش ۴۰ درصدی کرایه‌ها نسبت به چهارماه ابتدای امسال آن هم در حالی است که مقدار کمیسیون شرکت یکسان باقی مانده است. به گزارش برخی منابع خبری، دسترسی به اطلاعات گوشی مسافران و رانندگان، عدم پوشش بیمه، ساعات کاری بالا، و قرارداد کاری یک‌سویه به نفع شرکت دیگر دلایل این اعتراض است.

اپلیکشین تاکسی آنلاین اسنپ در تهران، کرج، مشهد، قم، تبریز، اصفهان، شیراز و اهواز فعال است. علاوه بر اسنپ، اپلیکیشن‌های تپسی و کارپینو نیز در زمینه تاکسی آنلاین در ایران فعال بوده‌اند.

چندین ماه پیش از این راننده‌های تاکسی عادی نسبت به افزایش حضور تاکسی‌های آنلاین و کاهش امکان کاری خود دست به اعتراض زده بودند.

در همین زمینه

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    • اتحادیه مجازی رانندگان تاکسی های اینترنتی

      همکاران گرامی اگر واقعا میخواید تغییری حاصل بشه و صداتون شنیده بشه و شرکت‌های تاکسی های اینترنتی بفهمند که بدون ما راننده ها هیچی نیستند به کانال تلگرام اتحادیه مجازی رانندگان تاکسی های اینترنتی تشریف بیارید و عضو شید بابالا رفتن اعضا و تمکین از اعتصاباتی که اعلام میشه شرکتها مجبورند به خواسته های ما راننده ها احترام بزارند آدرس کانال هست @Etesab_taxi_internti سپاس