ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران از بریتانیا، آلمان و ایتالیا شتر وارد کرده است

ایران در شش ماهه نخست امسال از بریتانیا، آلمان و ایتالیا و کره شماری شتر به ارزش ۱۴۱ هزار دلار وارد کرده است.

ایران در شش ماهه نخست امسال از بریتانیا، آلمان و ایتالیا و کره جنوبی شماری شتر به ارزش ۱۴۱ هزار دلار وارد کرده است.

پاکستان با فروش یک میلیون و ۱۸۰ هزار دلار شتر، بزرگترین واردکننده این حیوان به ایران است

بنابر اعلام گمرک جمهوری اسلامی، این کشور در شش ماه نخست سال ۱۳۹۶، در مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار شتر وارد کرده است.

تا کنون هیچ یک از مقام‌های ایران در خصوص واردات شتر از کشورهایی که زیستگاه این حیوان به شمار نمی‌آیند توضیحی نداده است.

علاوه بر بریتانیا، آلمان و ایتالیا و کره جنوبی، کشورهای دیگری از جمله پاکستان، امارات متحده عربی، ترکیه، افغانستان و چین نیز به ایران شتر صادر می‌کنند.

در این فهرست پاکستان با فروش یک میلیون و ۱۸۰ هزار دلار شتر، بزرگترین صادرکننده این حیوان به ایران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرانی بی وطن

    زمان احمدی نژاد خر، بیل ، و مهر نماز، وارد میکردن - حالا زمان سرهنگ اخوند فریدو ن روحانی شتر وارد میکنند چون ایران را دارند به بیابان و صحرا تبدیل میکنند تا مردم فقیر شتر سواری کنند و آقا زادها آخرین و گرانقیمت ترین خودروها را سوار شوند اگر کسی مشکل داره تا بدم لینک واردات هر بیل و مهر نماز را پیدا کنم و بیارم ثابت کنم - تا ما مردم ایران با هم اتحاد پیدا نکنیم و دست از خرافه پرستی و استخوان پرستی برنداریم این مسلمین نا مهترم و جنایتکار بر ما حکومت میکنند

  • علی اسطرآبادی

    کشور صادرکننده یک محصول الزاما تولید کننده ی آن محصول نیست و حتی اگر هم تولیدکننده ی آن باشد الزاما آن را در خاک خود تولید نمی کند. پس یک شرکت تجارت دام انگلیسی میتواند از آفریقا شتر بخرد و به هر کشوری بفروشد. از طرفی بزرگترین تولید کننده شتر در جهان کشور استرالیاست و احتمال اینکه با تجار اروپایی همکاری کند خیلی بالاست.

  • گمنام

    اشکال مورد اشاره, کماکان در توضیح زیر عکس به چشم می خورد.

  • منتشر شتر

    این خبرها عجیب به نظر می رسد، اما طبیعی است. ایران دیگر کشور کشاورزی و دامپروری نیست. تخریب محیط زیست ایران در این 40 ساله چنان بالا بوده و هنوز با روند تصاعدی ادامه دارد، که چاره از واردات نیست. شتر هر چند حیوان قانعی است، اما پرواربندی نیازمند آب و علوفه کافی است و نیازمند القیم مناسب، اقلیم گرم ایران عموما خشک و کویری شده اند و پوشش کافی گیاهی ندارند و در نتیجه برخلاف انتظار جمعیت شترهای ایران کاهش دارد میابد. البته هنوز در شمال کشور و نقاطی سردسیر مقدار اب کافی است. کشاورزی و دامپروری در ایران بلای جان محیط زیست شده است. الان از میحط زیست ایران چند برابر ظرفیتش دارند بهره کشی میکنندف جایی خواندم با توجه خشکسالی و درجه پایین کیفیت مراتع ایران، چهار برابر توانش دام وارد عرصه شده، برخلاف تبلیغات ، اصلا ایران کشور مستعد کشاورزی نیست، البته موارد استثنائی مانند زعفران وبرخی کالاهای کشاورزی مثل گیاهان ارویی. که الیته همین موارد استثنا هم بخاطر تخریب محیط زیست در حال ازبین رفتن مزیتش است. ایران تنها راهش نجات اقتصادش، صنعتی شدن و از استفاده آب محدودش برای تولید محصولات صنعتی و "های تک" و همچنین با توجه به مزیت موقعیت جغرافیایی، تجارت و ترانزیت و گردشگری است.

  • اصلاح کنید پاکستان با فروش یک میلیون و ۱۸۰ هزار دلار شتر، بزرگترین "صادرکننده" این حیوان به ایران است ---- زمانه: کاربر گرامی با سپاس از شما اصلاح شد.