ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حراست تربیت بدنی گرگان سر مربی مرد تیم دختران تایلند روسری کرد

یک رسوایی تازه: در بازی‌های کبدی قهرمانی زنان آسیا در گرگان، سرمربی تیم دختران تایلند را که مرد است وادار کردند روسری سرش کند.

یک رسوایی تازه: در بازی‌های کبدی قهرمانی زنان آسیا در گرگان، سرمربی تیم ملی دختران تایلند مرد بود. حراست تربیت بدنی بر سر او روسری کرد و سپس به او اجازه داد وارد سالن شود. تصاویری از شبکه‌های اجتماعی:

محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی صبح چهارشنبه ۸ آذر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا گفته است:

«مگر مربی تایلندی مقنعه سر دارد! یک عکاس به آن مرد تایلندی روسری می‌دهد تا به داخل سالن برود و سر کند و از او عکس بگیرد. این ماجرا شیطنت بود و با این کار می‌خواستند این بازی‌ها را زیر سؤال ببرند.»

خبرگزاری ایسنا اما گزارش می‌دهد که تماشاگران این رسوایی را تأیید کرده‌اند: حراست بر سر سر مربی مرد تیم دختران تایلند روسری کرد و بعد به او اجازه داد وارد سالن بشود.

کَبَدی یا زو یک بازی و ورزش است که در ایران و هند و پاکستان رواج دارد. سال ۱۳۸۱ برای نخستین بار مسابقات قهرمانی این بازی برای مردان در سطح آسیا برگزار شد.

این بازی در گیلان شیرین دودو، در آذربایجان شیرین زو و در خراسان، گلستان و مازندران و گلپایگان زو و در خوزستان بازی‌ اش تی تی و در سیستان کبدی نامیده می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسین

    من هم خوزستانی هستم بیژن جان و یادمه که دایی و پدرم که بچه های آبادان هستند به این بازی اش تی تی میگفتند ! همزمان در اهواز زوو هم میگفتند ! بسته به محل متفاوته اسم بازی !

  • بيژن

    من خوزستانی هم اين بازی را زو می‌ناميدم. تی‌تی را از کجا آورده‌ايد؟