ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مکارم شیرازی: مشکل ایران ورود زنان به ورزشگاه نیست

مرجع تقلید شیعه از دولت حسن روحانی خواسته است به جای آنکه آیین‌نامه‌ای برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها تدوین کند به فکر نان باشد.

ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعه از دولت حسن روحانی خواسته است به جای آنکه آیین‌نامه‌ای برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها تدوین کند به فکر نان باشد. او می‌‌‌پرسد مگر مشکلِ کشور ما ورود زنان به ورزشگاه است؟

ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعه

ناصر مکارم شیرازی، یکی از مراجع تقلید شیعه چهارشنبه ۸ آذر درباره طرح ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفته است:

«این طرح در دولت قبل نیز مطرح شد، اما هم رهبری و هم مراجع مخالفت کردند و باز هم متأسفانه برخی با وجود اطلاع از آن به دنبال تصویب آئین‌نامه هستند. مگر مشکلِ کشور ما ورود زنان به ورزشگاه است؟ مشکل مردم گرانی نان و بیکاری جوانان تحصیلکرده و اشتغال و مشکل بانک است که مردم را بیچاره کرده است.»

سه روز پیش پروانه سلحشوری، رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی خبر داده بود که دولت در حال تنظیم «شیوه‌نامه»‌ای برای ورود زنان به ورزشگاه‌هاست. معصومه ابتکار معاون رئیس ‌جمهوری اسلامی در امور زنان و خانواده نیز تدوین چنین شیوه‌نامه‌ای را تأیید کرده است. به گفته ابتکار نگرانی‌هایی درباره احتمال تصویربرداری از زنان در ورزشگاه‌ها وجود دارد. پیش از این، برخی مسئولان - برای مثال مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال - ادعا کرده بودند که ورزشگاه‌ها از نظر «فیزیکی» آمادگی پذیرش زنان را ندارند. نظر مکارم شیرازی در واکنش به این بحث‌ها مطرح شده است.

ستاد تنظیم بازار اعلام کرده بود که به دلیل افزایش هزینه‌های تولید نان، نان در ایران از اول آذر گران می‌شود. اما دولت روحانی از وحشت پیامدهای اجتماعی گرانی نان این مصوبه را لغو کرد. ورود زنان به ورزشگاه‌ها با مسأله نان و گرسنگی کاملاً متفاوت است و نهادهایی هم که به این دو موضوع می‌پردازند، با هم تفاوت دارند.

 بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    راست میگه مشکل اصلی ما کل این نظام فاسدکه منبع و منشآ تمامی مشکلات ایران از جمله حقوق زنان عقب افتادگی علمی و صنعتی . بیکاری . فحشا. دزدی و آوارگی ووووو