ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در بمباران هوایی سوریه و روسیه در غوطه شرقی ده‌ها غیرنظامی کشته شدند

جنگنده‌های سوری و روسی مناطق مسکونی در غوطه شرقی، نزدیک به دمشق را بمباران کردند که در جریان آن دست‌کم ۲۷ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

جنگنده‌های سوری و روسی مناطق مسکونی در غوطه شرقی، نزدیک به دمشق را بمباران کردند که در جریان آن دست‌کم ۲۷ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

از حملات ۲۴ ساعت گذشته به منطقه غوطه شرقی

رویترز به‌نقل از امدادرسان‌های محلی نوشته است که نیروهای سوری و روسی در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۰ حمله هوایی به اطراف دمشق در منطقه غوطه شرقی انجام دادند.

دست‌کم ۱۷ نفر در بمباران بازار شهر حموریه کشته شدند. چهار غیرنظامی دیگر در شهر عربین و بقیه در شهرهای مسرابا و حرستا کشته شدند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید حملات روز یکشنبه ۳ دسامبر / ۱۲ آذر بیشترین شمار کشته‌شدگان از آغاز این حملات در ۲۰ روز گذشته بود.

سایت «نظارت بر جنگ» گفته است که حدود ۲۰۰ غیرنظامی در جریان حملات این ۲۰ روز کشته شده‌اند که در میان آن‌ها شمار زنان و کودکان بسیار بود.

غوطه شرقی از سال ۲۰۱۳ در محاصره نیروهای دولتی قرار دارد تا شورشیان مستقر در آن مجبور به تسلیم شوند. در ماه‌های اخیر دولت سوریه محاصره این منطقه را تشدید کرده است. امدادرسان می‌گویند رژیم سوریه فشار بر مردم غیرنظامی و ایجاد قحطی در این منطقه را به‌عنوان سلاح جنگی مورد استفاده قرار می‌دهد. دمشق این اتهام را رد می‌کند.

سازمان ملل می‌گوید حدود ۴۰۰ هزار نفر غیرنظامی در این منطقه تحت محاصره قرار دارند و مواد مورد نیاز آن‌ها ارسال نمی‌شود در نتیجه مردم این منطقه در برابر «فاجعه‌ای کامل» قرار دارند.

غوطه شرقی یکی از بزرگترین مناطقی است که هنوز در دست شورشیان قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.