ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«حملات هوایی روسیه در شرق سوریه ده‌ها کشته بر جای گذاشت»

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید در بمباران هوایی روسیه در استان دیرالزور ۲۱ نفر کشته شدند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید در بمباران هوایی روسیه در استان دیرالزور ۲۱ نفر کشته شدند.

جنگ سوریه ـ عکس از آرشیو

به‌گزارش رویترز، دیده‌بان حقوق بشر سوریه روز چهارشنبه ۶ دسامبر / ۱۵ آذر ضمن اعلام این خبر افزوده است که این حملات با هدف حمایت از «نیروهای دموکراتیک سوریه»، متشکل از کردها و عرب‌ها و متحدان آمریکا در نبرد با گروه «دولت اسلامی» (داعش) صورت گرفته است. این نیروها در این هفته بیهوده تلاش کرده بودند تا به همان محل حمله کنند.

روز یکشنبه ۳ دسامبر / ۱۲ آذر «یگان‌های مدافع خلق»، شبه‌نظامیان کرد که در میان «نیروهای دموکراتیک سوریه» دست بالا را دارند، اعلام کردند که با کمک هواپیماهای روسیه و ائتلاف جهانی به‌رهبری آمریکا، تصرف مناطق روستایی در شرق این استان را به پایان رسانده‌اند.

به‌گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه از سوی دیگر، نیروهای حکومت بشار اسد و متحدانش به حضور داعش در کرانه غربی رود فرات پایان داده‌اند.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که مذاکرات صلح سوریه روز چهارشنبه بدون حضور نمایندگان رژیم سوریه در ژنو آغاز به‌کار کرد. هیئت نمایندگی دمشق به خواسته اپوزیسیون مبنی بر کنار گذاشتن بشار اسد از قدرت در جریان تشکیل دولت انتقالی اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.