ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری لفظی و جنسیت‌‌زده عیسی کلانتری با نمایندگان

در شورای استان خوزستان، رئیس سازمان محیط‌زیست یک بار دیگر فرهنگ کوچه‌بازاری و جنسیت‌زده برخی مسئولان را به نمایش گذاشت. می‌بینید:

سفر عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست به استان خوزستان جلوه دیگری از فرهنگ جنسیت‌زده و کوچه‌بازاری برخی از مسئولان ایرانی را به نمایش گذاشت. رئیس سازمان محیط زیست در شورای اداری خوزستان در پاسخ به اعتراض نمایندگان مجلس به انتقال آب از خوزستان به مناطق دیگر ایران می‌گوید: فکر کردی من ابتکارم؟



رئیس سازمان محیط‌ زیست در روز تودیع و معارفه خطاب به معصومه ابتکار گفته بود: حیات اهل را به شما سپردند و حیات‌وحش را به من!

افزایش دوباره غلظت ریزگردها در استان خوزستان و تصمیمات ناگهانی و بدون کارشناسی رئیس سازمان محیط زیست برای انتقال ته‌مانده آب استان خوزستان و احداث سایت پتروشیمی در استان‌های شمالی مردم استان خوزستان را نگران کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.