ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زلزله یک بار دیگر هجدک کرمان را لرزاند

فقط در فاصله چند ساعت دو بار در هجدک زلزله آمد. در زلزله دوم ۵۸ نفر به دلیل آسیب‌های غیرمستقیم ناشی از ترس و فرار مجروح شده‌اند.

ساعت ۱ و ۱۱ دقیقه چهارشنبه ۲۲ آذر زمین‌لرزه دیگری به قدرت ۶.۱ ریشتر استان کرمان را لرزاند. زمین‌لرزه بامداد امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد و مرکز آن در هجدک کرمان بود.

پیرمردی که شب را در هجدک در خیابان به صبح رساند

محمد صابری رئیس اورژانس استان کرمان به رسانه‌های داخلی گفته است که در این زمین‌لرزه ۵۸ نفر مجروح شده‌اند.

«بر اثر این زلزله ۲۵ نفر در شهر کرمان به بیمارستان‌های شهید باهنر، ۱۷ نفر بیمارستان پیامبر اعظم‌، ۱۵ نفر بیمارستان شفا و ۱ نفر به بیمارستان راور مراجعه کرده‌اند.»

ظهر سه‌شنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۲.۱۳ دقیقه به وقت محلی زلزله‌ای به قدرت ۶.۲ ریشتر کرمان را لرزاند. این زلزله هم در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ۳۰ کیلومتری هجدک، ۴۲ کیلومتری چترود و ۵۰ کیلومتری کاظم‌آباد در استان کرمان به ثبت رسیده بود. این دومین بار در فاصله فقط چند ساعت است که زمین‌لرزه زندگی مردم هجدک را مختل می‌کند و ساکنان این شهر را وحشت‌زده می‌کند.

گزارش یکی از شهروندان بعد از وقوع زلزله در هجدک کرمان:

رئیس اورژانس استان کرمان گفته است تمام مصدومین به دلیل آسیب‌های غیر‌مستقیم ناشی از ترس و فرار دچار جراحت شده‌اند.

ایران یکی از زلزله‌خیزترین کشورهای جهان است. ۱۴ سال پیش زلزله‌ای با قدرت ۶.۶ ریشتر در کرمان اتفاق افتاد. در آن زمان ۳۱ هزار نفر کشته شدند و ارگ بم هم ویران شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.