ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پوتین کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را اعلام کرد

رئیس جمهور روسیه امیدوار است از پشتیبانی بیش از یک حزب سیاسی برخوردار شود. او می‌گوید مخالفانش فقط جنجال به راه می‌اندازند و کاری برای مردم انجام نداده‌اند.

ولادیمیر پوتین پنجشنبه ۱۴ دسامبر رسماً اعلام کرد که به عنوان یک نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری روسیه که در مارس ۲۰۱۸ برگزار می‌‌شود حضور دارد. رئیس جمهور روسیه امیدوار است که در انتخابات آینده از پشتیبانی بیش از یک حزب سیاسی برخوردار شود.

۱۴ دسامبر: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست خبری سالانه کرملین

به گزارش خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین در نشست خبری سالانه کرملین با اعلام رسمی نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری مارس آینده، گفت نظام سیاسی روسیه باید رقابتی‌تر شود. اما اپوزیسیون هنوز کاندیدایی معرفی نکرده که توانایی رقابت با او را داشته باشد.

پوتین گفت مخالفان او به رغم جار و جنجالی که به راه می‌اندازند، برای ملت روسیه کار مهمی انجام نمی‌دهند.

رئیس جمهور روسیه ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ در یک سفر اعلام‌نشده به پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه سوریه رفت و در حضور نیروهای نظامی روسیه رسماً اعلام کرد که عملیات نظامی این کشور در سوریه با پیروزی بر «تروریست‌های تبهکار» به پایان رسیده است. او سپس به مصر و ترکیه سفر کرد. منتقدان از سفر یک روزه رئیس جمهور روسیه به عنوان یک ترفند انتخاباتی برای اقتدارنمایی شخصیتی که رویدادهای خاورمیانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.