ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترکیه ۱۰ میلیون دلار به فلسطین کمک می‌کند

ترکیه اعلام کرد که مبلغ ۱۰ میلیون دلار آمریکا به فلسطین کمک می‌کند.

ترکیه اعلام کرد که مبلغ ۱۰ میلیون دلار آمریکا به فلسطین کمک می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری آناتولی، توافق‌نامه برای کمک مالی ترکیه، بین این کشور و دولت فلسطین روز پنج‌شنبه ۱۴ دسامبر / ۲۳ آذر در روزنامه رسمی ترکیه منتشر شد.

این کمک برای برآورده کردن نیازهای مردم غزه، حمایت از توسعه اقتصادی و اجتماعی فلسطین و پاسخگویی به شرایط اضطراری احتمالی در نظر گرفته شده است.

در روزهای اخیر، پس از آن‌که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بیت‌المقدس (اورشلیم) را به‌عنوان پایتخت رسمی اسرائیل به‌رسمیت شناخت، دولت ترکیه و شخص رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور از فلسطین حمایت کردند و اردوغان از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر تصمیم آمریکا واکنش نشان دهند.

اردوغان در افتتاحیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول که روز گذشته (چهارشنبه) در استانبول برگزار شد، دولت اسرائیل را به‌عنوان «دولت ترور» معرفی کرد و گفت تصمیم ترامپ توسط جامعه جهانی مورد تجدید نظر قرار گرفته و «به غیر از اسرائیل هیچ کشوری از آن پشتیبانی نمی‌کند».

کشورهای اسلامی در این اجلاس بیت‌المقدس (اورشلیم) را پایتخت فلسطین شناختند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک گفتار حکیمانه است

    هیچ بعید نیست این ۱۰ میلیون دلار از طرف سید علی بابا و چهل دزدان تهران به نمایندگی حاج آقا اردوغان از ترکیه به فلسطین اهدا نشده باشه - این پولهای مردم بدبخت ایران است برای تروریستهای حماس - اردوغان یک سنت به پدرش هم بخشش نمیکند - اردوغان هم مانند آخوندهای و پاسدارهای ایران خانوادگی فاسد هستن

  • کارو

    کشورهای اسلامی باید خجالت بکشند از اینکه چندین دهه کشتار مردم مسلمان کردستان را در ایران و ترکیه و عراق و سوریه نمی بینند و خود را در برابر آن به نابینایی می زنند. این خود نشان می دهد که این کشورها کرد را به عنوان مردمی مسلمان نمی شناسند و این خود پیام خوبی است برای اندک کردهای اسلامگرایی که فکر میکنند در میان اسلامگراها می توانند حامیانی پیدا کنند و آرمان کردی را به تمامیت خواهی اسلامگراها پیوند بزنند. این ها کر و کور و لال اند که در برابر فریادهای ملتی 40 میلیونی که هر روز در 4 کشور به خاک و خون کشیده می شود خاموش و ساکتند.