ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هوتن کيان به بند معتادان زندان تبريز منتقل شد

<p>جاويد هوتن کيان، وکيل سکينه محمدی آشتيانی و زندانی محبوس در زندان تبريز به بند متادون اين زندان منتقل شد.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، جاويد هوتن کيان، وکيل زندانی در محدوديت بيشتری قرار گرفت و از بند زندانيان مالی به بند متادون که محل نگهداری زندانيان معتاد و مبتلا به بيماری&zwnj;های مختلف واگيردار است؛ منتقل شد.</p> <p><br /> هوتن کيان، وکيل سکينه محمدی آشتيانی، زن محکوم به سنگسار شامگاه يکشنبه ۱۸ مهرماه سال به&zwnj;همراه دو خبرنگار روزنامه&zwnj; آلمانی &quot;بيلد ام زونتاگ&quot;، که برای گفت&zwnj;وگو با سجاد قادرزاده، پسر سکينه آشتيانی، و وی به دفتر هوتن&zwnj;کيان رفته بودند٬ دستگير شد.</p> <blockquote> <p><br /> مسئولان زندان تبريز هم&zwnj;بندان جديد هوتن کيان را از هر گونه ارتباط، مکالمه و يا هم&zwnj;خرج شدن با وی منع کرده&zwnj;اند</p> </blockquote> <p>جاويد هوتن کيان پس از دستگيری به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد و پس از مدتی مجبور به اعتراف تلويزيونی شد. در زندان اوين موضوع اخراج وی از دانشگاه و حبس قبلی&zwnj;اش به اتهام ارتداد و همچنين اعدام پدرش در سال ۱۳۵۹ زمينه&zwnj;های تشکيل پرونده اتهامی تازه عليه او شدند.</p> <p><br /> به گفته فعالان حقوق بشر اين وکيل در زندان اوين شکنجه&zwnj;های بسياری را تحمل کرد. بنا به گزارش&zwnj;های منتشرشده وی در اين دوران ۱۰ دندان خود را از دست داد و آثار خاموش کردن چهل سيگار در اطراف بيضه، بازوان، گردن و دست او مشاهده شده است.</p> <p><br /> همچنين هوتن کيان در مدت چهار ماه بازداشت ۵۱ کيلوگرم وزن خود را در زندان اوين از دست داد.</p> <p><br /> سرانجام دادگاه انقلاب تبريز هوتن کيان را در اردیبهشت&zwnj;ماه سال جاری به يازده سال زندان محکوم کرد.</p> <p><br /> هرانا نوشته است که مسئولان زندان تبريز هم&zwnj;بندان جديد هوتن کيان را از هر گونه ارتباط، مکالمه و يا هم&zwnj;خرج شدن با وی منع کرده و آن&zwnj;ها را به مجازات&zwnj;های انضباطی تهديد کرده&zwnj;اند.<br /> &nbsp;</p>

جاويد هوتن کيان، وکيل سکينه محمدی آشتيانی و زندانی محبوس در زندان تبريز به بند متادون اين زندان منتقل شد.

به گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، جاويد هوتن کيان، وکيل زندانی در محدوديت بيشتری قرار گرفت و از بند زندانيان مالی به بند متادون که محل نگهداری زندانيان معتاد و مبتلا به بيماری‌های مختلف واگيردار است؛ منتقل شد.

هوتن کيان، وکيل سکينه محمدی آشتيانی، زن محکوم به سنگسار شامگاه يکشنبه ۱۸ مهرماه سال به‌همراه دو خبرنگار روزنامه‌ آلمانی "بيلد ام زونتاگ"، که برای گفت‌وگو با سجاد قادرزاده، پسر سکينه آشتيانی، و وی به دفتر هوتن‌کيان رفته بودند٬ دستگير شد.

جاويد هوتن کيان پس از دستگيری به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد و پس از مدتی مجبور به اعتراف تلويزيونی شد. در زندان اوين موضوع اخراج وی از دانشگاه و حبس قبلی‌اش به اتهام ارتداد و همچنين اعدام پدرش در سال ۱۳۵۹ زمينه‌های تشکيل پرونده اتهامی تازه عليه او شدند.

به گفته فعالان حقوق بشر اين وکيل در زندان اوين شکنجه‌های بسياری را تحمل کرد. بنا به گزارش‌های منتشرشده وی در اين دوران ۱۰ دندان خود را از دست داد و آثار خاموش کردن چهل سيگار در اطراف بيضه، بازوان، گردن و دست او مشاهده شده است.

همچنين هوتن کيان در مدت چهار ماه بازداشت ۵۱ کيلوگرم وزن خود را در زندان اوين از دست داد.

سرانجام دادگاه انقلاب تبريز هوتن کيان را در اردیبهشت‌ماه سال جاری به يازده سال زندان محکوم کرد.

هرانا نوشته است که مسئولان زندان تبريز هم‌بندان جديد هوتن کيان را از هر گونه ارتباط، مکالمه و يا هم‌خرج شدن با وی منع کرده و آن‌ها را به مجازات‌های انضباطی تهديد کرده‌اند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.