ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک فرمانده ایرانی جهادی‌ها در سوریه کشته شد

«هیأت تحریر شام» اعلام کرد که ابوبکر توحیدی، رهبر «جنبش مجاهدین سنی ایران» و یکی از فرماندهان این گروه در سوریه در درگیری با ارتش در حومه حماء کشته شده است.

یک فرمانده ارشد ایرانی جهادی‌های تندرو در سوریه اخیراً در حومه شهر حماء کشته شده است.

تصویر منتشرشده از ابوبکر توحیدی در رسانه تحریر شام

به گزارش رسانه‌های نزدیک به نیروهای بشار اسد، رئیس دولت دمشق، گروه «هیأت تحریر شام»، یک گروه از شورشیان اسلام‌گرای تندرو در رسانه رسمی خود اعلام کرده است که ابوبکر توحیدی، رهبر «جنبش مجاهدین سنی ایران» و یکی از فرماندهان این گروه در سوریه در درگیری با ارتش در حومه حماء کشته شده است.

او همراه با دو معاون خود، ابو سفیا از بلاروس و ابو محمد امامی از ایران کشته شد.

اين خبر هنوز از سوی مراجع رسمی تأیید نشده است.

«هیأت تحریر شام» پیش‌تر با نام «جبهه النصره»، زیرشاخه القاعده در سوریه شناخته می‌شد.

پیش از این اخباری از پیوستن شهروندان ایران به گروه «دولت اسلامی» (داعش) در سوریه منتشر شده بود. در تنها حمله این گروه در ایران که توسط اعضای ایرانی آن صورت گرفت، چهارشنبه ۱۷ خرداد ساختمان اداری مجلس و مقبره روح‌الله خمینی هدف دو تیم مسلح واقع شدند.

پس از آن گفته شد که برخی از عوامل این حمله در مناطق مرزی کرمانشاه حضور داشته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • noname

    از فرماندهان سابق سپاه ، جواد منصوری، در مصاحبه با تلویزیون ، اعتراف کرد که جنگ هشت‌ساله که میلیونها کشته و معلول و آواره و هزار میلیارد دلار خسارت برجا گذاشت، مایه بقا و ماندگاری حکومت اسلامی بوده و نتایج عالی داشت و به بهانه آن مخالفان سرکوب شدند. اگر جنگ نشده بود من فکر می‌کنم انقلاب اسلامی از بین رفته بود، من اعتقادمه و جنگ بود که انقلاب اسلامی رو سازمان داد، قدرت داد، تجربه داد، روحیه داد و موقعیت داد، خیلی ما نتایج جنگ برامون عالی بود!، عالی بود، با جنگ بود توانستیم ضدانقلاب داخل رو سرکوب کنیم! ، گروهکها رو سرکوب کنیم!.