ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از سرگیری اعتصاب در نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به نپرداختن دستمزدها

کارگران دست از کار کشیدند، دروازه‌های شمالی مختص ورود نیشکر به کارخانه را بستند و از ورود ماشین‌های حامل نیشکر جلوگیری کردند..

کارگران نیشکر هفت‌تپه که روز پنجشنبه هفته گذشته(۲۳ آذر) در پی توافق رئیس هیات مدیره شرکت به برآوردن مطالبات کارگران و تعهد فرماندار در این رابطه به اعتصاب شش روزه خود پایان داده بودند، در اعتراض به نپرداختن دستمزدها امروز چهارشنبه ۲۹ آذر مجددا دست به اعتصاب زدند.

عکس از آرشیو – صحنه‌ای از اعتصاب شش روزه کارگران

درپی اعتصاب هفته گذشته، سیامک افشار (قائم‌مقام) مدیرعامل شرکت به خواست کارگران از کار برکنار شد و فرماندار شوش که در جمع کارگران اعتصابی حاضر شده بود وعده داد طی ۵ روز دستمزد معوقه کارگران پرداخت شود.

کارگران گفته‌اند بر خلاف وعده امیر اسد بیگ قائم مقام شرکت هفت تپه، دستمزد کارگران قراردادی که تحت پوشش پیمانکار هستند پرداخت نشده است.

خبری که سندیکای شرکت واحد به نقل از کارگران نیشکر هفت‌تپه منتشر کرده حاکی است کارگران امروز دست از کار کشیده و دروازه‌های شمالی مختص ورود نیشکر به کارخانه را بسته‌اند و از ورود ماشین‌های حامل نیشکر جلوگیری کرده‌اند.

کارگران نیشکر هفت تپه اعتصاب هفته گذشته خود را پس از یک جلسه ۸ ساعته با رئیس هیات مدیره شرکت که از جمله به برکناری مدیر عامل انجامید پایان دادند.

در آن جلسه مقرر شد مطالبات معوقه کارگران و همچنین حق بیمه کارگران و بازنشستگان پرداخت شود، بخشی از مدیران کارخانه برکنار شوند و قرارداد کارگران پروژه‌ای بازبینی شود.

روز سه‌شنبه ۲۸ آذرخبرگزاری کار ایران(ایلنا) خبر داد بازبینی قراردادهای کارگران روزمزد و پیمانکاری توسط ماموران وزارت کار آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.