ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قوه قضائیه: در انتخاب فیلم‌های جشنواره فجر نقش داریم

یک مقام ارشد قوه قضائیه گفته حضور این دستگاه در جشنواره فیلم فجر «جدی‌تر» شده است و قوه قضائیه در انتخاب فیلم‌ها نقش داشته است.

یک مقام ارشد قوه قضائیه گفته حضور این دستگاه در جشنواره فیلم فجر «جدی‌تر» شده است و قوه قضائیه در انتخاب فیلم‌ها نقش داشته است.

جشنواره فیلم فجر با مدیریت وزارت ارشاد اسلامی برگزار می‌شود

این خبر را مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد.

او گفته شورای ارتقای آگاهی قوه قضائیه «در جشنواره فیلم فجر به عنوان کارگروه فنی فیلم‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم البته امسال ورودمان جدی‌تر شده و حتی در انتخاب فیلم‌هایی که قرار است در جشنواره انتخاب شود، نقش داشتیم.»

مهدی افتخاری نقش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جشنواره فیلم فجر را نظارتی دانست.

مهدی افتخاری بدون نام از فیلم مشخصی گفت «با معاونت سینمایی ارشاد در مورد یک فیلم که نکات پیشگیرانه زیادی داشت صحبت کردیم که این فیلم در جشنواره باشد».

جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین فستیوال فیلم ایران است و با مدیریت مدیریت وزارت ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. این جشنواره یک بخش داخلی و  یک بخش خارجی دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.