ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرد

کمیسیون انرژی به افزایش قیمت حامل‌های انرژی رأی منفی دادند و تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۹۷ حذف شد.

دولت حسن روحانی در نظر داشت با افزایش قیمت بنزین ۳۷ هزار میلیارد تومان به دست بیاورد و بخشی از کسری بودجه‌اش را جبران کند. اما کمیسیون انرژی مجلس موافقت نکرد.

بنزین و گازوئیل گران می‌شود- عکس: آرشیو

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری‌های داخلی گفته است که اعضای کمیسیون به افزایش قیمت بنزین رأی منفی داده‌اند:

«نظرات دستگاه‌های مرتبط و اجرایی درباره تبصره ۱۸ اخذ شد و در نهایت اعضای کمیسیون انرژی به افزایش قیمت حامل‌های انرژی رأی منفی دادند و تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۹۷ حذف شد.»

غلامرضا شرفی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره دلایل مخالفت نمایندگان با تبصره افزایش فیمت حامل‌های انرژی گفته است:

«هدف از افزایش قیمت حامل‌های انرژی این بود که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت در بخش تولید هزینه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. همچنین نمایندگان معتقد بودند که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مردم را تحت فشار قرار می‌دهد.»

پیش از این هدایت الله خادمی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نسبت به پیامدهای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل هشدار داده بود: ورشکستگی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و افزایش نرخ بیکاری و رکود بخشی از بازار.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کلید‌واژه ها

    خبرهای خوش از مجلس مافیا و سرمایه داری و رانت خوارن خصولتی و بخش خصوصی استثمارگر: 1- بنزین و گاز.ئیل گران نمیشود=> خوردوسازهای گران فورشو با ماشین پرمصرف و بی کیفیتشان همچنان به تجارت خون و پول ادامه میدهند! / قاچاقچیان بنزنی و گازوئیل به کار فروش بیت المال مردم ! 2- یارانه های ثروتمندان وبی نیازن حذف نمیوشد: تا همچنان فقرا حسرت بخورند و اروزی کمک هزینه