ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک کارگر به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی بابت هزینه کفن و دفن همسرش، زندانی شد

یدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اعلام کرد که یک کارگر ۴۵ ساله به علت ناتوانی در پرداخت بدهی بابت هزینه درمان و کفن و دفن همسرش، راهی زندان شد.

یدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اعلام کرد که یک کارگر ۴۵ ساله به علت ناتوانی در پرداخت بدهی بابت هزینه درمان و کفن و دفن همسرش، راهی زندان شد.

عکس از آرشیو

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، همسر این مرد به بیماری سرطان مبتلا بود و او از بستگان خود برای درمان و بعد کفن و دفن همسرش پول قرض کرده بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بدهی این مرد را ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: «این مرد کارگر فصلی و دارای دو فرزند خردسال است و پیش از زندانی شدن در منزل پدری سکونت داشت.»

او در دادگاه به تحمل حبس محکوم و از اواسط آذرماه سال جاری زندانی شد.

تقی رستم‌وندی، رئیس سازمان امور اجتماعی ایران ۸ آذرماه سال جاری بدون اعلام میزان درآمد معیار تعیین خط فقر، گفته بود که ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر در ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

حسین راغفر اقتصاددان نهادگرا در ایران دو سال پیش جمعیت زیر خط فقر نسبی را ۳۰ میلیون نفر و جمعیت زیر خط فقر مطلق را ۱۲ میلیون نفر برآورد کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.