ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده ارتش: لازم می‌شد رو‌به‌روی «فریب‌خوردگان» می‌ایستادیم

عبدالرحیم موسوی برای فرمانده نیروی انتظامی پیغام فرستاده و به خاطر سرکوب معترضان از او تشکر کرده: روشی خلاف منش ارتش برای دوری از تنش‌های داخلی.

عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش برای حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی پیغام فرستاده و بابت سرکوب معترضان (تا اینجای کار) از او تشکر کرده. او در پیغام خود آورده: «اگر لازم می‌شد ارتش هم رو در روی فریب‌خوردگان شیطان بزرگ می‌ایستاد تا آتش زنندگان بی‌هویت پرچم مقدس ایران سربلند اسلامی، خبر ضربت سیلی محکم انقلاب اسلامی را به گوش اربابان شکست‌خورده خود برسانند.»

عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش

در این حمایت و تمجید فرمانده کل ارتش از فرمانده نیروی انتظامی به او (اشتری) اطمینان داده شده که «اگر لازم می‌شد، همرزمان شما در ارتش جمهوری اسلامی، بازو در بازوی دلاوران آن نیروی سربلند، رو در روی فریب‌خوردگان شیطان بزرگ می‌ایستادند.»

ارتش در ایران معمولا از درگیر شدن در مسائل سیاسی و امنیتی داخلی اجتناب می‌کند و به همین دلیل همچنان در میان عده زیادی از مردم، احترام دارد. در جریان زلزله اخیر در کرمانشاه نیز مردم زلزله‌زده در ویدئوهایی که از این مناطق منتشر شد، از عملکرد ارتش قدردانی کردند.

فرماندهان ارتش اما از سوی رهبر جمهوری اسلامی تعیین می‌شوند و سازمان عقیدتی-سیاسی نیروهای مسلح نیز بازوی موثر رهبری در کنترل و نظارت بر کارکنان ارتش است.

به این ترتیب فرمانده کل ارتش هم حرف‌های علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را تکرار می‌کند: «شیطان بزرگ و رژیم نحس صهیونیستی، پیاده‌نظام روسیاه خود، منافقین جنایتکار را به میدانی که خالی تصور می‌کردند فرستادند تا با سوءاستفاده از برخی کاستی‌ها، امنیت مثال‌ زدنی ایران سربلند اسلامی را مختل کنند.»

موسوی گفته است «حضور هوشیارانه مردم» و «دست پرتوان نیروی انتظامی مقتدر و صبور جمهوری اسلامی»، باعث شده «دشمنان ایران» ناکام شوند: «یک روسیاهی دیگر برای فریب‌خوردگان، یک شکست دیگر برای نظام سلطه و یک برگ زرین دیگر بر کارنامه فرزندان انقلاب افزوده شد.»

او اعتراضات سراسری در ایران را «فتنه کور» خوانده و گفته است: «این جریان آن‌قدر حقیر بود که صرفا با بخشی از توان نیروی انتظامی در نطفه خفه شد.»

به گفته فرمانده کل ارتش، «شیطان بزرگ (آمریکا)، به دور از ابتدایی‌ترین ملاحظات دیپلماتیک معمول، ذوق‌زده و عریان به حمایت از آشوبگران قاتل پرداخت تا دوباره چهره کریه دشمنی عمیق خود را به ملت بزرگ ایران نمایان سازد.»

عبدالرحیم موسوی همچنین از همراهی اقشار مختلف مردم و عوامل نیروی انتظامی و «برادران بی‌ادعای بسیجِ سپاه پاسداران» برای سرکوب اعتراضات قدردانی و بر آمادگی کامل ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح، برای اجرای دستورات رهبر جمهوری اسلامی تاکید کرده است.

تظاهرات سراسری و راهپیمایی‌های اعتراضی در شهرهای مختلف ایران بر اساس اخبار رسمی تاکنون بیش از ۲۰ کشته بر جا گذاشته و صدها نفر هم بازداشت شده‌اند. پیام‌رسان تلگرام در ایران فیلتر شده و دسترسی به اینترنت نیز با دشواری‌های فراوانی رو‌به‌روست.

با وجود این‌ شرایط اما فرماندهان ارشد نظامی از «پایان فتنه ۹۶» خبر می‌دهند.

محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران روز گذشته با اعلام پایان فتنه از حضور موردی سپاه در سرکوب اعتراضات سه استان اصفهان، لرستان و همدان خبر داده بود.

این در حالی است که کوتاه زمانی پیش از آن، رمضان شریف، مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران، هر گونه حضور و دخالت سپاه برای خاموش کردن آتش اعتراضات را تکذیب کرده بود.

  • در همین زمینه
در همین زمینه: مجموعه مطالب زمانه درباره برآمد جنبش اعتراضی (از دی‌ماه ۱۳۹۶)

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آذربان

    این هم مزدور جنایتکاران و خیانتکارن است. توقعی غیر ازاین نمیشود داشت. بی دلیل نبود که در این حکومت به این مقام رسید. روزی هم بسزای خود میرسد. ولی بدنه اصلی ارتش و سپاه از مردمند و سرانجام در کنار مردم خواهند بود. از سرکوبگران سال 88 کمتر کسی امروز در خیابانها است.چنانکه سرکوبگران دهه 60 دیگر در برابر مردم نمی ایستند مگر آنها که کارشان با خیانتها و جنایتهایی که کرده اند بالا گرفته یا هنوز نفهمیده اند (که بنابراین دیگر نخواهند فهمید). این بار هم رفتند تعدادی جوانهای کم سن و سال را آوردند به میدان که اینها هم خامنه ای و دارو دسته اش را خواهند شناخت و بار دیگر سرکوبگران را عوض خواهند کرد.

  • سلام بر سرباز وظیفه من پزشک قانونی تهر ان

    و اما خمینی که لعنت خدا بر او با باد در ۶ خرداد ۱۳۶۰ به مسئولان نظام هشدار داد که گفتار و رفتار آنان می تواند موجب انقلابی بسیار بزرگتر از انقلاب ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ شده و مردم فاتحه کل روحانیت و اسلام را خواهند خواند. او گفت باید ملاحظه مردم زاغه نشینی که شما را به قدرت رساندند، بکنید. اگر مردم باطن ذات شما را دریابند، انفجاری حاصل خواهد شد. آن روز "ایام الله" یی غیر قابل قیاس با ۲۲ بهمن خواهد بود "که فاتحه همه ما را می ‌خوانند"( صحیفه امام خمینی ، ج ۱۴ - صفحه ۳۸۰ ). و آن تنفر و خاک سپاری این مرده باد کرده و متعفن همچون بدن پوسیده همان امامتان که از تابوت شیشه ای بیرون افتاد و ایران را بوی گند گر فت آری این جسد اسلام ناب پوسیده و متلاشی ست که بر دوش ایرانیان مانده و و هر چه می خواهند آنرا به خاک بسپارند چماقداران بیشرف و ضد بشر سپاه و لباس شخصی و بسیج نمی گذارند أن را در قبر ستان تاریخ به خاکی عمیقشپرده شود و بسپاریمش در آن گودال عمیق. و اما من به عنوان پزشک پیشبینی میکنم که خامنه ای ***، خامنه ای بیشرف، خامنه ای عقده ای ***، خامنه ای متجاوز و ***با سعید طوسی سیزده ساله بزوپدی بمیرد. *** اسلام برای همیشه مرده حتا اگر بزور سرتیزه و شمشیر و سرکوب نگذارید که آنرا به حاک بسپاریم.

  • سرباز وظیفه تهران

    و این سخن عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش سخن بسیار جالبی ست. ارتشهای تمامی جهان برای دفاع مردمانشان هستند. اما ارتش حکومت اسلامی برای قتل عام فرزندان میهنش ساخته و با آب دهان رهبری پرورزده شده است. اما من به عنوان سرباز وظیفه به عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش که فرمانده من هم هست هشدار میدهم چنانکه پدر من در اصفهان درست چهل سال پیش به فرمانده خودش هشدار داد ه فرماندهی که سگش بر تو فرمانده شرف داشت. آری او گفته بود که من و ۹۰ سرباز دیگر هر کس فرمان آتش بروی مردمانمان بدهد او را نشانه خواهیم رفت. و من البته چنین خواهم کرد. پس آقای فرمانده از محوای سخنت معلوم است که حرفهایت نغز نیست و ژرع نه اما بدان که نه تنخا من و ما بلکه بسیاری برای انتقام از خونهای ریخته شده و آنها که ریخته خواهد شد ایستاده ایم. مرگ بر خامنه ای جلاد. مرگ بر روحانیون مرگ بر مداحهای بیشرف