ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران نیشکر هفت‌تپه به مدیرعامل جدید: به مطالبات ما رسیدگی کنید

کارگران نیشکر هفت تپه: انتظار داریم در کمترین زمان ممکن به مشکلات کارگری رسیدگی شود و شرایط برای فعالیت آزادانه سندیکای کارگران مهیا گردد.

همزمان با معرفی کیومرث کاظمی بعنوان(قائم‌مقام) مدیر عامل جدید کارخانه نیشکر هفت‌تپه جمعی از کارگران این کارخانه طی نامه‌ای به تاریخ جمعه ۱۵ دی انتصاب او را تبریک گفته و خواستار آن شدند که مدیر عامل جدید به مطالبات کارگران پاسخ گوید و شرایط را برای فعالیت آزادانه سندیکای کارگران شرکت فراهم نماید.

اجتماع اعتراضی کارگران نیشکر هفته تپه، آذر ۱۳۹۶ − این گونه حرکات پیش‌درآمد خیزش دی‌ماه بودند
عکس از آرشیو -  اعتصاب کارگران نیشکر هفته تپه، آذر ۱۳۹۶

اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه که از ۱۸ آذر آغاز شده بود روز ۲۳ آذر پس از آن به پایان رسید که یکی از خواست‌های کارگران یعنی برکناری (قائم‌مقام) مدیر عامل کارخانه برآورده شد و هیات مدیره سیامک افشار را برکنار کرد.

اما کارگران مطالبات دیگری نیز داشتند که هنوز پاسخ نگرفته‌اند. کارگران مطالباتشان را در نامه ای خطاب به مدیر عامل جدید چنین عنوان کرده اند:

    برای اطلاع از اعتصاب آذر ماه در هفت‌تپه و پیش‌زمینه آن به گزارش صوتی زیر که سایت روزآروز در جریان اعتصاب کارگران تهیه کرده، گوش دهید:

    بیشتر بخوانید:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.