ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس اتاق اصناف: نان گران نمی‌شود

به گفته رئیس اتاق اصناف ایران، قیمت نان در صورت ثابت‌ماندن قیمت حامل‌های انرژی، افزایش نخواهد یافت.

به گفته رئیس اتاق اصناف ایران، قیمت نان در صورت ثابت‌ماندن قیمت حامل‌های انرژی، افزایش نخواهد یافت.

رئیس اتاق اصناف: نان گران نمی‌شود

علی فاضلی شنبه ۱۶ دی‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولتی دانشجویان ایران (ایسنا) وعده ثابت‌ماندن قیمت نان را داد و گفت: «برای جلوگیری از افزایش قیمت نان پیشنهاد ما این بود که شاهد افزایش حامل‌های انرژی نباشیم و قیمت‌ حامل‌های انرژی همچون سال ۱۳۹۳ باشد.»

روز پیش از آن نیز غلامرضا کاتب عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفته بود که آب، برق و گاز «یک ریال هم گران‌تر نخواهد شد.»

چند وقت پیش طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار، مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان صادر شد. اگرچه قرار بود افزایش قیمت نان از ابتدای آذرماه اجرایی شود، اما در پی مخالفت‌های گسترده و اعتراض به آن، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری دستور توقف افزایش قیمت نان را داد.

اکنون با گذشت ۹ روز از اعتراضات سراسری که پنج‌شنبه هفتم دی در مشهد و شهرهای دیگری در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی آغاز شد، دولت ایران با مشکلات بیشتری برای افزایش قیمت‌ها رویارو است. راهپیمایان در ایران به گرانی و فساد اقتصادی و گسترش بیکاری و همچنین استبداد سیاسی معترضند.

رئیس اتاق اصناف همچنین از ارسال پیشنهادی برای اعمال «حداقل حق بیمه کارفرمایان تا سقف پنج کارگر» برای صنف نانوایان طی نامه‌ای به اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری خبر داد. به گفته او، این کار بخشی از مشکلات صنف نانوایان را برطرف می‌کند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.