ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۶ زن و مرد در یک مهمانی خصوصی در بیرجند دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند اعلام کرده که ۲۸ مرد و هشت زن در یک مهمانی در بیرجند دستگیر شده‌اند. 

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند اعلام کرده که ۲۸ مرد و هشت زن در یک مهمانی در بیرجند دستگیر شده‌اند.

سید حسین مقدس، دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفته: «با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که مالک یکی از باغ ویلاهای حاشیه شهر بیرجند ملک خود را به اجاره در اختیار دوستانش قرار داده است تا جشنی در آن برگزار کنند، رسیدگی به موضوع مهمانی شبانه در محل مذکور در دستور کار قرار گرفت.»

به گفته دادستان بیرجند، اهالی روستای مجاور باغ نیز نارضایتی خود را نسبت به سر و صداهای ایجاد شده در این ملک اعلام کرده بودند. بر این اساس، ماموران با هماهنگی قضایی به محل مراجعه و بلند بودن صدای موسیقی را به مسئولان اعلام کرده‌اند. بنا بر توصیف دادستان، افرادی هم داخل خودرو و در اطراف باغ در حال رصد بودند تا در صورت حضور ماموران در محل موضوع را به اطلاع شرکت کنندگان در این مهمانی برسانند.

به دنبال این جریان، ماموران انتظامی با ورود به باغ، متهمان را که تعدادی دختر، پسر، زن و مرد بودند دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفته: «۳۶ نفر، شامل ۲۸ مرد و هشت زن دستگیر شده‌اند و تعدادی از متهمان زن در این مهمانی، از افراد سابقه دار بودند که حجاب اسلامی را رعایت نکردند و متهم اصلی این پرونده هم خانمی بود که جشن تولد برای او برگزار شده است.»

مقدس همچنین گفته با تکمیل پرونده و تشریفات قانونی، تعدادی از متهمان با قرار تامین کیفری روانه زندان و تعدادی دیگر با قرار تامین کیفری مناسب آزاد شدند.

پرونده این مهمانی شبانه در دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند در حال رسیدگی است و گفته شده که محل اجرای مهمانی شبانه پس از تحقیق لازم به عنوان مرکز فساد و فحشا پلمب می‌شود.

هجوم به مهمانی‌های خصوصی و عروسی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی در دستور کار نیروهای انتظامی بوده و به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر موارد آن بیشتر شده و به شهرستان‌های بیشتری کشیده شده است. این نوع مداخله در حریم خصوصی مورد انتقاد نهادهای حقوق بشری هم قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کافرنامدار

    ترتیب مجالس هنجارشکن مانند مجلس فحشا وبی حجابی وبی ناموسی وکفری یک جرم در اسلام است فرقی نمی کند از سوی هرکسی باشد باید طبق مجازات اسلامی به سزای اعمال شان برساند ترویج فحشا مال اروپای ها وآمریکای هاست که همواره در اسلام به عنوان یک تهدید دیده شده است دین اسلام فحشا را دور از فطرت انسان می داند وعاملانش را مجازات میکند.

  • javad

    این یک دروغ بزرگ و نخ نما شده هست شکایت همسایگان مجاور باغ مرگه پخته در قابلمه هم می‌خندد