ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت ایران دوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد

هیأت دولت پس از غرق‌شدن نفت‌کش سانچی دوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد و ملوان‌های ایرانی جان‌داده در این حادثه را «شهید خدمت» خواند.

در پی سانحه نفتکش «سانچی» دولت ایران دوشنبه  ۲۵ دیماه ۹۶ را عزای عمومی اعلام کرد.

نفت‌کش سانچی که یک‌هفته پیش بر اثر برخورد با یک کشتی باری چینی دچار آتش‌سوزی شد، به طور کامل غرق شد. پیکر بی‌جان ۲۹ ملوان مفقودشده در این حادثه نیز به زیر آب رفت.

علی ربیعی، وزیر کار ایران در نامه به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران درخواست کرده بود ۳۰ خدمه ایرانی این کشتی به عنوان «شهید خدمت» شناخته شوند. هیأت دولت نیز در بیانیه خود آنها را شهیدان خدمت نامید.

نفتکش سانچی تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش ایران شنبه شب، ۶ ژانویه / ۱۶ دی، در حدود ۱۶۰ مایل دریایی ساحل چین در نزدیکی شانگهای با کشتی باری چینی سی‌اف کریستال تصادف کرد. ۲۱ خدمه کشتی باربری چینی نجات یافتند اما ۳۲ خدمه نفتکش، شامل ۲۹ ایرانی و دو بنگلادشی مفقود شدند که پیکر یکی از آن‌ها دوشنبه گذشته در نزدیکی نفتکش پیدا شد و پیکر دو تن دیگر نیز شنبه بر عرشه کشتی در طی یک عملیات امداد و نجات بیرون کشیده شد. جعبه سیاه این کشتی نیز شنبه یافت شده است.

خانواده‌های ملوانان مفقودشده نسبت به شیوه امدادرسانی و کندبودن معترض بودند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    مادامیکه مشتی ملا و بیسواد بر مسند حکومت و قدرت اند جان و مال مردم هیچگونه ارزشی نداشته و ندارد