ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله موشکی انصارالله یمن به مرکز عملیات ارتش عربستان

حوثی‌های یمن در دو حمله موشکی پیاپی نجران و فرودگاه جازان را هدف قرار دادند. عربستان می‌گوید این حملات را با موفقیت رهگیری کرده است.

یگان موشکی انصارالله یمن نیمه‌شب گذشته با موشک بالستیک میان‌برد مرکز عملیات ارتش عربستان در نجران را هدف قرار داد. تلویزیون الاخباریه عربستان اعلام کرده که ارتش عربستان این حمله موشکی را رهگیری و با موفقیت خنثی کرده است. حوثی‌های یمن می‌گویند موشک قاهر M2  آنها به دقت به «مرکز عملیات ارتش عربستان» اصابت کرده است.

موشک قاهر M2 انصارالله یمن

علاوه بر این انصارالله یمن عصر سه‌شنبه ۱۶ ژانویه/۲۶ دی با موشک بالستیک کوتاه برد فرودگاه منطقه‌ای جازان (جیزان) در جنوب عربستان را هدف قرار داد. عربستان سعودی می‌گوید این حمله را هم رهگیری کرده است.

عربستان سعودی درباره تلفات و خسارات احتمالی سکوت کرده است.

حملات موشکی یمن از آغاز  ۲۰۱۸ افزایش یافته. این چهارمین موشک یمن است که شلیک شده. موشک‌های حوثی‌های یمن در سه مورد پایگاه‌های عربستان و در یک مورد پایگاه داخلی وابسته به منصور هادی را هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.