ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیراندازی مأموران به مردم معترض به برخورد با «خودرو مشکوک به حمل مشروب» در میناب

به روایت نماینده میناب در مجلس ایران، مردم این شهر در حمایت از خودروهای مشکوک به حمل مشروب که نیروی انتظامی به سوی آن ظاهراً شلیک کرده است، با مأموران امنیتی درگیر شدند.

چندروز پیش ویدئویی از تیراندازی مأموران نیروی انتظامی به سوی معترضان در میناب، در استان هرمزگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. به روایت نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی ایران، مردم این شهر در حمایت از خودرویی که نیروی انتظامی به سوی آن ظاهراً شلیک کرده است، با مأموران امنیتی درگیر شدند.

ذوالقدر، نماینده میناب

مصطفی ذوالقدر، نماینده اصلاح‌طلب میناب جمعه ۲۹ دی‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولتی کار ایران (ایلنا) گفت که ویدئوی منتشرشده از تیراندازی مأموران نیروی انتظامی به سوی مردم معترض در میناب ارتباطی با اعتراضات سراسری هفته‌های اخیر در ایران ندارد.

او مدعی شده که ویدئوی منتشرشده نشان‌دهنده درگیری نیروی انتظامی با یک خودروی مظنون به حمل مشروبات الکلی است. به گفته ذوالقدر،

گویا خودروی مشکوک به حمل مشروبات الکلی بی‌توجه به هشدار نیروی انتظامی، وارد روستا و محل سکونت مردم می‌شود و تعدادی از ساکنان این منطقه نیز بی‌اطلاع از اصل ماجرا در حمایت از این خودرو اقدام می‌کنند و در نتیجه ماموران نیروی انتظامی برای متفرق کردن مردم ناچار به شلیک و تیراندازی با گلوله‌های پلاستیکی می‌شود.

او از مأموران نیروی انتظامی استان هرمزگان خواسته است تا «رویکردی مردمی‌تر» اتخاذ کنند.

ذوالقدر در حالی تیراندازی به معترضان هرچند به ادعای او با گلوله‌های پلاستیکی را تأیید کرده است که محمد رستمی، فرمانده انتظامی میناب پنج‌شنبه ۲۸ دی به خبرگزاری تسنیم گفته بود «تیراندازی پلیس به مردم در میناب کذب محض است.»

او نیز این ماجرا را به تعقیب قاچاقچیان مشروبات الکلی مربوط دانست و گفت که در این عملیات دو خودروی شرقتی زانتیا و پژو ۴۰۵ با بار بیش از دو هزار قوطی مشروب در روستای گبرانی توقیف شده اند.

    بیشتر بخوانید:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.