ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرات سراسری زنان در اعتراض به ترامپ در نخستین سالگرد تشکیل دولت او

زنان شنبه ۲۰ ژانویه / ۳۰ دی در شهرهای مختلف ایالات متحده و چندین شهر دیگر در کشورهای کانادا، چین، برزیل و ایتالیا به خیابان‌ها ریختند تا علیه مردسالاری، تبعیض جنسیتی و نژادپرستی اعتراض کنند.

زنان شنبه ۲۰ ژانویه / ۳۰ دی در شهرهای مختلف ایالات متحده و چندین شهر دیگر در کشورهای کانادا، چین، برزیل و ایتالیا به خیابان‌ها ریختند تا علیه مردسالاری، تبعیض جنسیتی و نژادپرستی اعتراض کنند. بزرگترین راهپیمایی در واشنگتن و سپس لس آنجلس و نیویورک برگزار شد.

لس‌انجلس، ۲۰ ژانویه

این دومین راهپیمایی سرتاسری زنان در جنبش موسوم به «مقاومت» (The Resistance) است که بر اعتراض به سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تمرکز دارد. راهپیمایی مشابهی سال گذشته در ۲۰ ژانویه و در نخستین روز تشکیل دولت جدید آمریکا برگزار شد.

علامت‌ها و سخنرانی‌های مربوط به جنبش «من_هم» با هشتگ #metoo که برای مقابله با آزار و اذیت و خشونت جنسی علیه زنان و شکستن سکوت زنان در برابر سوء استفاده مردان از جایگاه قدرت‌شان شکل گرفت، در راهپیمایی امسال حضور چشم‌گیری داشت.

همزمان با نخستین سالگرد ورود ترامپ به کاخ سفید، دولت فدرال این کشور بر اثر تصویب‌نشدن بودجه و اختلاف بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بر سر سیاست‌های مهاجرتی تعطیل شده است.

تصاویری از این راهپیمایی را مشاهده می‌کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.