ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار هواپیماهای نظامی ایران به دو فروند ناو جنگی ائتلاف در تنگه هرمز

از صبح دوشنبه نیروی دریایی ارتش رزمایشی را در تنگه هرمز آغاز کرده. در حین این رزمایش دو ناو نیروهای ائتلاف به به یگان‌های نیروی دریایی ایران نزدیک شدند.

از صبح دوشنبه ۲ بهمن رزمایشی با مشارکت یگان‌هایی از نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و قرارگاه پدافند هوایی در تنگه هرمز برگزار شده است. معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران از هشدار هواپیماهای گشت دریایی ارتش به دو فروند ناو جنگی ائتلاف در حین این رزمایش خبر داده است.

۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ ، خلیج فارس: ناوچه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش مشترک با ایتالیا

امیر دریادار دوم محمود موسوی معاون عملیات ارتش و سخنگوی رزمایش مشترک محمد رسول الله از هشدار ارتش به دو نام نیروهای ائتلاف در تنگه هرمز خبر داده است:

«در ساعات اولیه مرحله نمایش قدرت دو فروند از ناوهای ائتلاف که به‌منظور پایش یگان‌های نیروی دریایی ارتش به محدوده رزمایش نزدیک شدند توسط پهپادهای این نیرو به‌صورت دقیق شناسایی شدند و پس از اعلام به قرارگاه تاکتیکی رزمایش، هواپیماهای گشت و شناسایی با پرواز بر فراز ناوهای ائتلاف به آنها هشدار دادند و این ناوها منطقه رزمایش را ترک کردند.»

رزمایش محمد رسول‌الله صبح دوشنبه ۲ بهمن در تنگه هرمز آغاز شد. خبرگزاری تسنیم هدف از این رزمایش دو روزه را افزایش مهارت و آمادگی‌های دفاعی و ارزیابی آموزش‌های سالیانه اعلام کرده است.

تنگه هرمز پیش از این صحنه رویارویی میان ایران و ایالات متحده آمریکا بوده است.

سپاه پاسداران در این رزمایش شرکت نمی‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.