ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع معلمان یزد مقابل استانداری در اعتراض به ۱۰ ماه حقوق عقب‌افتاده

معلمان پارچه نوشت‌هایی حاوی مطالبات خود به همراه داشتند و شعار می‌دادند:آموزش و پرورش خجالت، خجالت/بیمه سالیانه حق مسلم ماست.

صدها نفر از معلمان خرید خدمات خرید آموزش و پرورش بدلیل تعویق ۱۰ ماه حقوق و محرومیت از بیمه مقابل استانداری اجتماع کردند.

معلمان پارچه نوشت‌هایی حاوی مطالبات خود به همراه داشتند و شعار می‌دادند:

    فیلم‌هایی از این تجمع در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته که نشان می‌دهد نماینده استاندار یزد در تجمع معلمان حاضر شده و به آنان وعده داده که امروز (دوشنبه ۲ بهمن) چک‌های حقوق آن‌ها آماده و فردا (۳ بهمن) ارسال خواهد شد. این سخنان با اعتراض معلمان روبرو شد که می‌گفتند: دو هفته پیش هم همین را گفتید.

    وزارت آموزش و پرورش به دلیل کمبود بودجه قادر به پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریسی و اضافه‌کار و سایر ملحقات مزد معلمان استخدامی نیست.

    هفته پیش میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تایید کرده که معلمان حق‌التدریسی از ابتدای سال جاری تحصیلی حتی یک ریال هم حقوق نگرفته‌اند.

    معلمان مشهد نیز چند روز پیش در نامه‌ای خطاب به رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد به تعویق مطالبات اعتراض کرده و افزودند در صورتی که مطالباتشان فورا پرداخت نشود به دیوان عدالت اداری شکایت می‌برند و اعتصاب خواهند کرد.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.