ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاکت ۵۰ هزار تومانی سفارت چین برای خبرنگاران ایرانی

سفارت چین در تهران به خبرنگارانی که به نشت خبری سفیر رفته بودند، ۵۰ هزار تومان پول پرداخت کرد. برخی خبرنگاران این مبلغ را به سفارتخانه بازگرداند.

سفارت چین در تهران به خبرنگارانی که به نشت خبری سفیر رفته بودند، ۵۰ هزار تومان پول پرداخت کرد. برخی خبرنگاران این مبلغ را به سفارتخانه بازگرداند.

حمیدرضا حاجی‌پور خبرنگار روزنامه دولتی ایران  دوشنبه ۲ بهمن در حساب کاربری توئیترش نوشت: « دیروز پس از پایان نشست خبری سفیر چین در رابطه با رفع ابهامات کمک‌رسانی این کشور به حادثه‌دیدگان ایرانی، به خبرنگاران حاضر ۵۰هزار تومان هدیه داده شد».

او در ادامه از بازگرداندن این مبلغ توسط تعدادی از عکاسان و خبرنگاران خبر داد.

برخی دیگر از خبرنگاران هم که در این نشست حاضر بودند، اهدای «یک پاکت» به حاضران را تائید کرده‌اند. به نوشته برخی از آنان در هر یک از این پاکت‌ها  ۵۰هزار تومان وجه نقد قرار داشت.

گروهی از کاربران توئیتر هم در واکنش به این موضوع، این اقدام سفارت چین در تهران را پرداخت «رشوه به خبرنگاران» برای عدم پیگیری حادثه نفتکش سانچی دانستند.

نشست خبری سفیر چین با گروهی از خبرنگاران ایران عصر یکشنبه ۱ بهمن  با موضوع ابهام‌زدایی از حاثه نفتکش سانچی در تهران برگزار شد.

مقام‌های دولتی دو طرف تا به حال نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

نفتکش سانچی ۱۶ دی امسال در برخورد با یک کشتی دیگر دچار حادثه آتش سوزی شد. در این حادثه تمامی ۳۲ تن  کادر فنی و خدماتی نفتکش کشته شدند.

مقام‌های دولتی ایران وعده کرده‌اند که در روزهای آینده با بازیابی جعبه سیاه سانچی دلیل حادثه را به صورت عمومی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.