ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ چند تن از زلزله‌زدگان کرمانشاه بر اثر سرما

شهاب نادری، نماینده پاوه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که شب گذشته، سه‌شنبه ۳ بهمن، چند نفر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به دلیل سرمازدگی جان خود را از دست دادند.

شهاب نادری، نماینده پاوه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که شب گذشته، سه‌شنبه ۳ بهمن، چند نفر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به دلیل سرمازدگی جان خود را از دست دادند.

در زلزله استان کرمانشاه ۵۶۹ نفر جان خود را از دست دادند.

شهاب نادری روز چهارشنبه ۴ بهمن ضمن اعلام این خبر گفت: «لازم است هرچه سریع‌تر کانکس یا پول آن به مردم زلزله‌زده داده شود تا آن‌ها در این شرایط و وضعیت سرما نباشند.»

نادری شمار کسانی را که بر اثر سرما درگذشته‌اند اعلام نکرد.

او همچنین گفت بسیاری از مصوبات سفرهای دولتی به استان کرمانشاه اجرایی نشده است.

در شب ۲۱ آبان ۹۶ (۱۲ نوامبر ۲۰۱۷)، زمين‌لرزه‌ای با قدرت ۷.۳ ريشتر، در غرب استان كرمانشاه رخ داد و ۵۶۹ نفر جان خود را از دست دادند و هزاران نفر زخمی شدند. بیشترین تلفات این زلزله مربوط به شهر سرپل ذهاب بود.

در این مدت گزارش‌هایی از خودکشی زلزله‌زدگان نیز منتشر شده است که مقام‌های دولتی آن را تکذیب کرده‌اند.

شهاب نادری در دی‌ماه گذشته گفته بود که «چهار فوتی بر اثر سرمازدگی داشتیم و ۲۰ نفر هم اقدام به خودکشی کرده‌اند.»

اما طیب قدیمی، نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده غرب ایران تأکید کرده بود که هیچ موردی از مرگ بر اثر سرمازدگی یا خودکشی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور مشاهده و ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهمان

    باید هر چه سریعتر فکری به حال قشر ضعیف این مناطق شود. از اواخر جمعه توده هوای سردی کشور را فراخواهد گرفت. به طوریکه در روز دوشنبه هفته بعد دما در کرمانشاه به 15 درجه زیر صفر خواهد رسید.