ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه پیکر بی‌جان کشف‌شده از سانچی ملوان‌های ایرانی بودند

سه ملوانی که پیکر بی‌جانشان پیش از غرق‌شدن کامل نفت‌کش سانچی کشف شده بود، شناسایی شدند. هر سه ایرانی بودند.

سه ملوانی که پیکر بی‌جانشان پیش از غرق‌شدن کامل نفت‌کش سانچی کشف شده بود، شناسایی شدند.

از واپسین تصاویر منتشرشده از سانچی

دبیرخانه کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفت‌کش سانچی شنبه هفتم بهمن این سه ملوان را «میلاد آروی»، «مجید نقیان» و «محمد کاووسی» معرفی کرد.

نفتکش سانچی به مدیریت شرکت ملی نفتکش ایران با پرچم پاناما شامگاه ششم ژانویه / ۱۶ دی در نزدیکی شانگهای با کشتی باری چینی سی‌اف کریستال تصادف کرد و آتش گرفت. ۲۱ خدمه کشتی باربری چینی نجات یافتند اما ۳۲ خدمه نفتکش، شامل ۲۹ ایرانی و دو بنگلادشی جان خود را در این حادثه از دست دادند. سانچی ۱۴ ژانویه / ۲۴ دی‌ماه به‌طور کامل غرق شد.

جسد یک تن از کشته‌شدگان در اوایل آتش‌سوزی از دریا گرفته شد. دو جسد دیگر نیز طی عملیات امداد و نجات یک روز پیش از غرق کامل نفت‌کش بر عرشه کشتی، نزدیک موتورخانه آن کشف شدند. دسترسی به دیگر اجساد به دلیل غرق‌شدن کشتی امکان‌پذیر نیست، هرچند برخی از مسئولان کشتی‌رانی ایران از ادامه تحقیقات برای بررسی امکان عملیات بیرون‌کشیدن اجساد سخن گفته‌اند.

هنوز علت دقیق حادثه سانچی اعلام نشده است. سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفته که کمیته بررسی سانحه سانچی اطلاعات به‌دست آمده از آتش‌سوزی و غرق شدن این کشتی متعلق به ایران را تا روشن شدن نتیجه بررسی‌ها محرمانه نگه می‌دارد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.