ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معلمان حق‌التدریسی اراک برای پرداخت دستمزدهای معوقه ضرب‌الاجل تعیین کردند

جمعی از دبیران دبیرستان‌های اراک با نوشتن نامه‌ای خطاب به اداره آموزش و پرورش خواستار پرداخت مطالبات عقب‌مانده خود شده‌ و هشدار داده‌اند از اول اسفند دست به اعتصاب خواهند زد.

جمعی از دبیران دبیرستان‌های اراک با نوشتن نامه‌ای خطاب به اداره آموزش و پرورش خواستار پرداخت مطالبات عقب‌مانده خود شده‌ و هشدار داده‌اند در صورت عدم پرداخت مطالباتشان تا آخر بهمن، از اول اسفند دست به اعتصاب خواهند زد.

دبیران دبیرستان‌های اراک که به صورت حق‌التدریسی در ناحیه یک آموزش و پرورش این شهر کار می‌کنند، در نامه خود به تاریخ ۹ بهمن نوشته‌اند که هنوز حق‌التدریس ساعات غیر موظف، تصحیح اوراق امتحانی و سایر مطالبات سال‌های تحصیلی ۹۵-۹۶ و ۹۶-۹۷ را دریافت نکرده‌اند. امضاء کنندگان افزوده‌اند به دلیل نیاز مالی و نظر به این که با گذشت زمان ارزش مالی مطالبات معوقه‌شان کاهش می یابد خواستار پرداخت هر چه سریعتر این مطالبات و نهایتا تا آخر بهمن هستند.

معلمان حق‌التدریسی اراک در این نامه نوشته‌اند: «در صورت عدم پیگیری و پرداخت مطالبات قانونی یاد شده امضاء کنندگان ذیل نامه از اول اسفند ماه از حضور در کلاس‌های غیرموظف معذور خواهند بود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.