ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ون در پیاده‌روی شانگهای عده‌ای را زیر گرفت

حادثه در آخرین روز سفر ترزا می به شانگهای اتفاق افتاد. علت آن مشخص نیست.

یک ون که کپسول گاز حمل می‌کرد، با سرعت زیاد و در حالی که آتش گرفته بود وارد پیاده‌رویی در شانگهای شد و عده‌ای را زیر گرفت. دست‌کم ۱۸ نفر مجروح شدند. حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. در شبکه‌های اجتماعی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه در این حادثه عده‌ای هم کشته شده‌اند. اما مقامات شهری این گزارش‌ها را تأیید نکرده‌اند.

جمعه ۲ فوریه/ ۱۳ بهمن، شانگهای: یک ون در پیاده‌رو عده‌ای را زیر گرفت

ون صبح جمعه ۲ فوریه/۱۳ بهمن از مقابل بوستان معروف «خلق» در مرکز شهر شانگهای در حال حرکت بود که وارد پیاده‌رو شد. کسانی که در محل حادثه، شاهد این حادثه بودند به روزنامه محلی «پنگ‌پای» گفته‌اند که ون مشتعل بود و در همان حال کپسول گاز حمل می‌کرد، اما کپسول‌ها منفجر نشدند. مأموران آتش‌نشانی بلافاصله بعد از این حادثه موفق شدند حریق را مهار کنند.

ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا برای یک دیدار سه روزه به شانگهای سفر کرده. این حادثه در سومین روز سفر می اتفاق افتاده است. قرار بود نخست‌وزیر بریتانیا در همایشی با حضور سرمایه‌گذاران و کارشناسان اقتصادی در شانگهای سخنرانی کند. بریتانیا تلاش می‌کند بعد از خروج از اتحادیه اروپا به بازارهای چین دسترسی بیشتری پیدا کند.

روزنامه محلی «پنگ‌پای» به نقل از رهگذرانی که در محل حضور داشتند گزارش داده که ون به طور کاملاً ناگهانی وارد پیاده‌رو شده و عده‌ای را زیر گرفت. عده‌ای از رهگذران که چابک‌تر بودند خود را به حاشیه پیاده‌رو پرت کردند. عده‌ای از رهگذران هم تلاش کرده بودند شیشه ون را بشکنند و راننده و سرنشینان ون را بیرون بکشند. راننده بیهوش بوده است.

«پنگ‌پای» گزارش داده که در مجموع وانت‌بار شش سرنشین داشته است. یکی از آن‌ها زنی‌ست که چهره‌اش سوخته. در شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد مجروحان را در پیاده‌رو، در یک ردیف کنار هم قرار داده‌اند. معلوم نیست زنده باشند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.