ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب کارگران در آلمان: تولید خودروسازان متوقف شد

روبرت گراشای عضو اتحایه کارگران فلزکار و الکترونیک گفته که این اعتصاب تنها در روز جمعه دوم فوریه باعث عدم تولید ۱۶۰۰ خودرو در شرکت بی‌ام‌و شده است.

آخرین روز اعتصاب هشدار آمیز کارکنان صنایع فلزی و الکترونیک آلمان برای چندمین روز پیاپی تولید شرکت‌های بزرگ خودروسازی را متوقف کرد. این اعتصاب فردا صبح پایان می‌پذیرد.

اعتصاب کارگران صنایع فلزی و الکترونیک آلمان

کارگران صنایع فلزی و الکترونیک آلمان پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکره برای افزایش دستمزد و کاهش ساعت کاری اعلام کردند که در مرحله نخست ۲۴ ساعت اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش منابع خبری جمعه ۲ فوریه/۱۳ بهمن حدود ۲۰۰ هزار کارگر در شرکت‌های خودروسازی و صنایع بزرگ آلمان اعتصاب کردند.

روبرت گراشای عضو اتحایه کارگران فلزکار و الکترونیک گفته  که این اعتصاب تنها در روز جمعه سوم فوریه باعث عدم تولید ۱۶۰۰ خودرو در شرکت بی‌ام‌و شده است.

کارگران بخش فلز و الکترونیک در مذاکرات خود خواستار افزایش ۶ درصدی دستمزدها و کاهش ساعت کاری از ۳۵ ساعت به ۲۸ ساعت در هفته شده‌اند. اتحادیه کارفرمایان اما با این درخواست مخالفت کرده است.

اتحادیه کارگران فلز و الکترونیک گفته‌اند که در صورت عدم موافقت با افزایش دستمزد، اعتصاب‌های گسترده‌تری را سازماندهی خواهند کرد.

منابع خبری آلمان از مشارکت کارگران بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی بزرگ در این اعتصاب خبر داده‌اند.

خبرگزاری رسمی آلمان جمعه ۲ فوریه از مشارکت کارگران شرکت‌های خودروسازی دایلمر، بی‌ام و، پورشه و چند شرکت بزرگ دیگر در اعتصاب خبر داد.

وب‌سایت اتحادیه کارگران صنایع فلز و الکترونیک پنجشنبه ۱ فوریه گزارش کرد که  اتحادیه کارفرمایان در برخی از ایالت‌ها با افزایش دستمزدها به میزان کمتر از ۶ درصد موافقت کرده است.

اتحادیه کارگران صنایع فلزی و الکترونیک با نزدیک به ۵۰۰ هزار عضو یکی از بزرگترین اتحادیه‌های کارگری آلمان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.