ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال ریزش ساختمان وزارت نیرو در اثر آتش‌سوزی

آتش‌نشانان به زحمت می‌توانند به کانون حریق در طبقه منفی چهار دسترسی پیدا کنند. ساختمان کهنه و سازه آن فلزی است.

تلاش آتش‌نشانی تهران برای اطفای حریق در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در تهران ادامه دارد. خبرگزاری‌های داخلی از احتمال ریزش این ساختمان خبر داده‌اند.

سه‌شنبه ۱۷ بهمن: ساختمان‌های مجاور ساختمان وزارت نیرو در تهران تخلیه شد

دوشنبه ۱۵ بهمن حریق از طبقه منفی چهارم ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در تهران آغاز شد. مأموران آتش‌نشانی به دلیل فشردگی و عدم دسترسی به کانون حریق به سادگی نمی‌توانند حریق را مهار کنند.

ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو ۵۱ سال قبل ساخته شده و سازه‌های آن هم فلزی‌ست. به گفته جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی احتمال ریزش این ساختمان وجود دارد.

ساختمان‌های اطراف تخلیه شده‌اند. در مجاورت این بنا یک خوابگاه دانشجویی و یک هتل قرار دارد. در خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ۱۵۰ دانشجو زندگی می‌کردند.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است:

«اسکلت این ساختمان مثل ساختمان پلاسکو فلزی است و در حال حاضر آتش‌نشانان با تاکتیک‌های خاص و در قالب گروه‌های پنج نفره به مرکز آتش می‌روند.»

— خبرگزاری ایسنا (@isna_farsi) 6. Februar 2018

مهدی داوری، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران به خبرگزاری‌های داخلی خبر داده که حریق در طبقه منفی چهار هنوز مهار نشده. در این طبقه اسناد و مدارک نگهداری می‌شود و به همین جهت حجم زیادی آتش ایجاد شده و علاوه بر آن، دسترسی به این طبقه هم دشوار است.

صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن محمد علی نجفی شهردار همراه با فرماندار و استاندار تهران به محل حادثه رفتند.

محمد علی نجفی، شهردار تهران نیز از احتمال ریزش یا نشست ساختمان وزارت نیرو خبر داده است:

«بخشی از ساختمان به خصوص در قسمت غرب این ساختمان و ورودی پارکینگ ترک‌هایی در آن دیده شده که نشان می‌دهد احتمالا بخشی از ساختمان نشست خواهد داشت.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.