ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل خواستار آتش‌بس در سوریه شد

نمایندگان سازمان ملل متحد در سوریه خواستار توقف سریع عملیات نظامی در این کشور برای دست‌کم یک ماه شدند تا بتوانند کمک‌های انسانی را به بیماران و زخمی‌شدگان برسانند.

نمایندگان سازمان ملل متحد در سوریه خواستار توقف سریع عملیات نظامی در این کشور برای دست‌کم یک ماه شدند تا بتوانند کمک‌های انسانی را به بیماران و زخمی‌شدگان برسانند.

بحران انسانی در سوریه ـ عکس از آرشیو

به‌گزارش رویترز، هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل و دیگر مقامات سازمان ملل در سوریه در بیانیه‌ای که سه‌شنبه ۶ فوریه / ۱۷ بهمن منتشر کردند، وضعیت این کشور را بسیار وخیم و جدی توصیف کردند.

در این بیانیه آمده است: «گروه‌های انسان‌دوستانه سازمان ملل در سوریه نسبت به پیامدهای ناگوار انبوه بحران‌های انسانی در بسیاری از نقاط این کشور هشدار می‌دهند.»

در حال حاضر از یک سو ارتش ترکیه و هم‌پیمانانش در شمال سوریه با «یگان‌های مدافع خلق»، نیروهای کُرد، در جنگندند و در ادلب و غوطه شرقی نیز نیروهای دولتی سوریه و متحدانش با شورشیان می‌جنگند.

در این درگیری‌ها هزاران نفر از غیرنظامیان مجبور به ترک محل زندگی خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    سازمان ملل بمیرد و چشم های کورش را باز کند و وضعیت خلق کورد را در هر 4 کشور نظاره کند: در تورکیه 5 شهر کوردنشین با بمب باران اف 16 های رژیم تورکیه با خاک یکسان می شوند و یک و نیم میلیون کورد در دو سال آواره می شوند. در ایران 15 زندانی سیاسی کورد زیر حکم اعدام زندگی می کنند و ده ها تن دیگر اعدام های فله ای می شوند و رژیم ایران سه ماه پس از زلزلۀ هولناک مردم را در سرمای دی و بهمن زیر چادر به حال خود رها می کند. در عراق گروه تروریستی شیعی حشدالوحشی با حمایت رژیم ایران به کرکوک و توزخورماتو حمله ور می شود و 54 درصد خاک کردستان را اشغال می کند. و در سوریه پس از دهه ها نسلکشی و انکار هویتی از سوی رژیم اسد و مدت ها کشتار و جنایت از سوی داعش، اکنون رژیم تورکیۀ نوعثمانی به عفرین حمله می کند و به داعش می گوید بخواب که ما بیداریم! سازمان ملل هم با سکوت خود همۀ این جنایات را تأیید می کند و نظاره گر قتل عام و انکار خلقی است که می واهد زندگی کند و می خواهد تاریخ خود را بسازد.