ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نشست سه‌جانبه روسیه، ایران و ترکیه درباره سوریه در استانبول برگزار می‌شود

منابع نزدیک به دفتر ریاست جمهوری ترکیه گفته‌اند روسیه و ترکیه توافق کرده‌اند که نشست سه‌جانبه بعدی خود با ایران در مورد مناقشات سوریه را در استانبول برگزار کنند.

منابع نزدیک به دفتر ریاست جمهوری ترکیه گفته‌اند روسیه و ترکیه توافق کرده‌اند که نشست سه‌جانبه بعدی خود با ایران در مورد مناقشات سوریه را در استانبول برگزار کنند.

حسن روحانی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در شهر سوچی روسیه ـ آذرماه ۱۳۹۶

به‌گزارش رویترز، در مسکو، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تأیید کرد که ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در یک مکالمه تلفنی درباره نشست سه‌جانبه بعدی گفت‌وگو کرده‌اند، بدون آن‌که تاریخ مشخصی برای آن تعیین شود.

خبرگزاری ریا نووستی روسیه به‌نقل از کرملین نوشته است که اردوغان و پوتین همچنین بر سر تقویت هماهنگی میان ارتش و سرویس‌های امنیتی دو کشور در مبارزه با تروریسم در سوریه توافق کرده‌‌اند.

آن‌ها همچنین تصمیم گرفتند که استقرار پست‌های نظارت نظامی در استان ادلب، واقع در شمال سوریه، تسریع یابد.

منابع نزدیک به دفتر ریاست جمهوری ترکیه همچنین گفته‌اند که پوتین و اردوغان در مورد وضعیت انسانی در غوطه شرقی نیز گفت‌وگو کردند. این منطقه تحت کنترل شورشیان است و در محاصره نیروهای دولتی سوریه قرار دارد.

در روزهای اخیر، در جریان بمباران مداوم غوطه شرقی ده‌ها نفر از غیرنظامیان کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.